Avatar billede stift Nybegynder
04. august 2004 - 02:36 Der er 1 løsning

Autoformat. af font tag

Jeg sidder og laver nyhedsmail i FP - mest i normal mode men også i HTML editoren.
Når jeg definerer en font tag fra start lukker FP selv taggen og starter nye op - det kan den bare ikke finde ordentlig ud af, så det giver en helv... masse </font> Flere en der er start tags til.
Hvordan slår man den tilsyneladende standard indbyggede autoformatering fra?
Og hvor ændres standard størrelsen, så den ikke er = 3. Det er skide irriterende.

Jeg har kun overfladisk kendskab til HTML - derfor er FP fint til mig. Så helst ingen kommentarer om: Skift dog program!
Avatar billede stift Nybegynder
11. december 2008 - 07:14 #1
Lukketid.