Avatar billede iggipop Nybegynder
01. august 2004 - 10:01 Der er 3 kommentarer

Valg af USB DVD-brænder

Hej !

Jeg skal til at købe en DVD-brænder og vil have en ekstern med USB 2.0 tilslutning. Den må ik koste over 1000 kr.

Jeg har fundet denne :
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=90020

Hvad siger I til den eller har i nogle bedre alternativer ?
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
01. august 2004 - 14:03 #1
jeg ved ikke hvad det koster..... Men hvis du vil have noget godt skal du gå efter en Plextor.... de er fede!
Avatar billede axl_rose Nybegynder
01. august 2004 - 18:34 #2
Jeg har en Plextor PX-708UF kører firewire..fuck den kører som smurt i olie!!!

Den kan jeg varmt anbefale...
Avatar billede axl_rose Nybegynder
01. august 2004 - 18:34 #3
hov så ikke lige det med de 1000 Kr. UpS!!!... hehe. kig evt forbi bilka