Avatar billede kac Nybegynder
31. juli 2004 - 23:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kurser i programmering

Er der nogen som kender til kursussteder eller privatpersoner som giver undervisning i programmering, da jeg godt kunne tænke mig at lære dette??
Jeg bor i Herning området, men er villig til at tage kursus i andre byer hvis der er en som kender et godt sted?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. juli 2004 - 23:14 #1
professionelle kurser (3000-4000 per dag !) : f.eks. DTI i Århus

kurser der er til at betale sig fra : få fat i brochurer fra dine lokale oplysnings forbund
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. juli 2004 - 23:31 #2
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. juli 2004 - 23:36 #3
Jeg ville anbefale dig, at finde ud af hvad det er, du vil programmere..
Er det til internet brug, eller almindelig programmer?

Når du har besluttet dig, søg på nettet efter "NAVNET tutorial" (erstat "NAVNET" med navnet på programmeringssproget).

Prøv med forskellige kombinationer..
Avatar billede kac Nybegynder
11. november 2005 - 20:26 #4
erikjacobsen> smider du et svar så er pointene dine:-) Lidt sent men hellere sent end aldrig:-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. november 2005 - 20:45 #5
Nej tak - jeg samler slet ikke på point.
Avatar billede kac Nybegynder
12. november 2005 - 11:47 #6
ok så lukker jeg her.
Avatar billede karstenwnielsen Nybegynder
22. december 2007 - 22:25 #7
Prøv http://www.zoomtek.dk .. de kører også kurser i Vejle og Herning i programmering
Avatar billede arne_v Ekspert
22. december 2007 - 22:51 #8
karsten>

Har du set at spm. er 2 år gammelt ?