Avatar billede farving Nybegynder
31. juli 2004 - 20:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stamtræ til forside hvor navnene er link

Hej derude

Jeg er ved at lave en hjemmeside men er ikke så god endnu og har ikke 100% tiden. Jeg tænkte om der er nogen der kan eller allerede har lavet en forside med et stamtræ hvor navnene er links?! Eller er der nogen der har noget materiale som jeg kan bruge så jeg kan lave det selv. Ved det er svært og ved det tager tid.

Mvh Carsten - håber den ligger rigtigt
Avatar billede sorenbs Nybegynder
06. august 2004 - 17:27 #1
Jeg kan godt lide den her:
http://www.codethat.com/tree/tree_examples.html
Jeg ved ikke om det var det du ledte efter, men det er da et bud :)
Ellers kan du finde andre på HotScript.com, det er altid et godt bud:
http://www.hotscripts.com/JavaScript/Scripts_and_Programs/Navigation/Trees/index.html
Avatar billede farving Nybegynder
06. august 2004 - 21:39 #2
vil lige tjekke det ud...

Farving
Avatar billede sorenbs Nybegynder
08. august 2004 - 19:44 #3
ok :)
Avatar billede sorenbs Nybegynder
28. august 2004 - 18:30 #4
var det noget du kunne bruge?
Avatar billede farving Nybegynder
28. august 2004 - 19:16 #5
har kigget på det og det er menuer så man kan komme videre... ikke lige det

Jeg søger et ganske almindeligt stamtræ fx for en familie... Navnene skal så bare være links...

Farving

P.S. undskyld ventetiden
Avatar billede farving Nybegynder
25. februar 2006 - 21:47 #6
lukket