Avatar billede mgp Nybegynder
31. juli 2004 - 18:52 Der er 5 kommentarer

USB Headsæt

Jeg har lige købt mig et sæt "Plantronics DSP 500", Og har prøvet at installere det.. Windows finder sættet og kan skrive navn og alt det der.. Problemet er at lyden der kommer ud, lyder som tik lyde.. Nogen der kan komme med de vise ord til mig??

Martin
Avatar billede meck Nybegynder
31. juli 2004 - 18:57 #1
Format C:
Avatar billede mgp Nybegynder
31. juli 2004 - 18:59 #2
Der må være en anden måde at gøre det på... Er under 2 ugers siden jeg har lavet format c:
Avatar billede sascha Nybegynder
31. juli 2004 - 19:10 #3
skriv/ring til formaet der laver dem og bed om lidt support. Kender intet til dit problem, men at kaste  et svar som meck gør er da helt ude i skoven....
Avatar billede webmasterdk Praktikant
31. juli 2004 - 19:23 #4
meck > Han skal vel også fdiske?...
Nå spøg til side...
har du prøvet at først installere driverne, og så bagefter tilslutte dem?
Fjern evt. først enheden fra hardware profilen.
Avatar billede sascha Nybegynder
31. juli 2004 - 21:47 #5
kan ikke finde drivere til det headset, sikker på der skal bruges nogen