Avatar billede 0verride Nybegynder
30. juli 2004 - 16:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fjerne exchange server fra AD

Hejsa

jeg køre med 2 server hvor den ene er AD og den anden er medlem af AD og køre exchange 2003 for at sætte den i værk og teste men disken gik kold og nu står jeg og skal have serveren op med exchange igen men jeg skal først have fjernet alt exchange fra AD er der nogle der lige ved hvordan man får Exchange væk fra AD så jeg kan få min nye exchange server i luften igen. Ren install.

det er begge 2003 server.
Avatar billede karser Nybegynder
30. juli 2004 - 21:17 #1
Du skal fjerne din Exch. 2003 org. "update.exe /removeorg" fra dit exchange medie.
Se også nederst på denne side:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=833396
Avatar billede karser Nybegynder
30. juli 2004 - 21:18 #2
Fejlrettelse... Du skal bruge "Setup.exe /removeorg" fra din Exch. CD.
Avatar billede 0verride Nybegynder
31. juli 2004 - 02:13 #3
det vil sige dettet gøres på AD server rigtigt ?
Avatar billede karser Nybegynder
31. juli 2004 - 19:15 #4
Det kan gøres fra en hvilken som helst member server. ;-)
Avatar billede 0verride Nybegynder
02. august 2004 - 20:00 #5
fik den væk najs takker smid lige et svar så får du point
Avatar billede karser Nybegynder
02. august 2004 - 20:20 #6
Anytime! ;)