Avatar billede motervejen Nybegynder
30. juli 2004 - 11:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Parse HTML

Hej...

Jeg sidder og skal have parset en HTML-string til lidt XML. Den eksakte side er her: https://huminf.domino.hum.aau.dk/QuickPlace/placetype_v8/Main.nsf/h_BD9AB23452019BC9C1256ECF0054ADB4/D221B72DACDB8454C1256EE0002C5A3F/?OpenDocument

Her skal jeg have de forskellige tider ud af skemaerne. Er der nogen der har en god ide til hvordan jeg skal gribe det an??

Det behøves ikke at være et eksakt løsning. Andre forslag til hvordan jeg skal gribe det an er meget velkomne!

På forhånd tak for hjælpen

MVH
Avatar billede snepnet Nybegynder
30. juli 2004 - 12:06 #1
Er det sådan noget her du er ude efter :

// opret request
HttpWebRequest wreq = (HttpWebRequest)HttpWebRequest.Create("http://www.itjek.net");

// snabel på response
HttpWebResponse wres = (HttpWebResponse)wreq.GetResponse();

// streamreader til respons-stream
StreamReader sr = new StreamReader(wres.GetResponseStream());

// komplet respons som string
string response = sr.ReadToEnd();
Avatar billede motervejen Nybegynder
30. juli 2004 - 12:42 #2
Hej..

Nej desværre... Jeg fik vist ikke sagt, at jeg har html-strengen i en c# variabel. (Ved brug af samme metode). Men det er nu mere hvordan jeg får skilt det ligegyldige html-kode fra det interessante. (Det interessante er timerne i de skemaer der findes på den specificerede side).

Jeg tænker på at jeg skal igang med lidt reg.exp??
Avatar billede motervejen Nybegynder
30. juli 2004 - 13:17 #3
Tror faktisk at jeg flytter spørgsmålet over i Reg.Exp. Men tak for hjælpen ellers :-)