Avatar billede homie Nybegynder
30. juli 2004 - 09:48 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Hvad kan forkortelsen o.a.p stå for.

Hej med jer,
Jeg har i et stykke tid haft domænenavnet oap og har brugt det til trådløs sikkerheds guides. Men da der efterhånden er så mange andre godes sites om det emne, vil jeg bruge navnet til noget andet... Nogen forslag???
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. juli 2004 - 10:11 #1
"Oysters And Puppies"
"Osaka Animal Park"
"Online Action Pack"
"Over Aged Players"
"Old Age Playstationers"
"Orthopaedic Associates of Portland"
"Overdreven Addictiv Pladder"

Mvh. le_bon
Avatar billede homie Nybegynder
30. juli 2004 - 10:22 #2
Interessante forslag ;-)
Men måske lidt ved siden af hvad jeg havde tænkt på. Har du andre forslag??
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2004 - 10:22 #3
Avatar billede homie Nybegynder
30. juli 2004 - 10:30 #4
Kan i finde nogle forslag på dansk??
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. juli 2004 - 10:42 #5
Har du slet ingen idé om hvad dit website skal omhandle/indeholde?
Avatar billede homie Nybegynder
30. juli 2004 - 10:51 #6
Meningen i sin tid med sitet var at det skulle indholde information om trådløs sikkerhed, men før jeg rigtig fik tid, blev jeg overhalet indenom. Så mine valg er enten al bibeholde idéen, finde på noget nyt eller helt at slette domænet.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. juli 2004 - 10:52 #7
hvis jeg var dig ville jeg nok ikke slette det domæne.. det er kun på 3-cifre hvilket alle er optaget af! behold det og skriv på siden det er til salg...
Avatar billede xyborx Nybegynder
30. juli 2004 - 10:52 #8
Open Access Point, hvis du kunne finde på at dele dit wlan med andre :)
Avatar billede homie Nybegynder
30. juli 2004 - 10:57 #9
Tror nu ikke at jeg vil dele mit wlan, men hvad med at liste åbne wlan's ??? Spørgsmålet er bare om det er lovligt...
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. juli 2004 - 10:57 #10
"Ondt i Acces Point'et?" ( - Så se her!)
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. juli 2004 - 10:58 #11
Hvordan vil du finde og liste åbne wlan?
Avatar billede homie Nybegynder
30. juli 2004 - 11:03 #12
Det er det store problem, for man kunne liste dem på MAC adressen, men allerede der er de fleste "dødelige" sorteret fra. SSID kan heller ikke bruges alene... At finde dem er noget af en gråzone da wardriving ikke lovligt eller ulovligt. - Mig bekendt.
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. juli 2004 - 11:07 #13
"Ondt i Acces Point'et?" ....hehe...det var ikke meningen den skulle være sjofel, men det kunne den vist godt være... ;o)
Avatar billede homie Nybegynder
30. juli 2004 - 11:12 #14
Jeg vil lukke spørgsmålet her, og fundere over hvad jeg stiller op med domænet... Tak for idéerne...
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. juli 2004 - 11:17 #15
Tak  for points! (Håber ikke der er nogen der har ondt i accespointet over at jeg fik flest point...;o)
Avatar billede xyborx Nybegynder
30. juli 2004 - 19:27 #16
Avatar billede sorenbs Nybegynder
02. august 2004 - 18:02 #17
Og Andet Pladder
Bare et forslag :)