Avatar billede jgni Nybegynder
29. juli 2004 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mac-design

Hej E!

Jeg er igang med et re-design af min HP. I den forbindelse søger jeg noget inspiration/links/tutorials til HP med Mac-design.
Grunden til det er at jeg synes det er et utrolig pænt design.

(HP=Homepage)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
29. juli 2004 - 15:22 #1
www.apple.com ?

/rosenberg
Avatar billede jgni Nybegynder
29. juli 2004 - 15:52 #2
Jo, det er selvfølgelig sandt, men en "anelse" mere sofistikeret link end det ville gøre underværker :-)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
29. juli 2004 - 16:09 #3
Hvad er det du leder efter...?

"søger jeg noget inspiration/links/tutorials til HP med Mac-design"

tutorials til HP med Mac-design tror jeg ikke findes...

DESIGN skal du selv lave ;) med inspiration fra mac.... Får du nok ikke bedre end at sidde og se på de dejlige maskiner!

/rosnberg
Avatar billede le_bon Nybegynder
29. juli 2004 - 16:41 #4
Hmmmm...jeg er helt klar over hvad du mener, jeg kom engang forbi et dansk website for et webbureau med gennemført mac-style-design. Mener det var nogen der holdt til i Ølstykke eller sådan noget, men jeg kan ikke finde det nu. Leder stadig.... c",)
Avatar billede weblex Nybegynder
29. juli 2004 - 18:37 #5
Avatar billede staz Nybegynder
30. juli 2004 - 11:12 #6
Du kan sikkert finde lidt på www.comigang.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
30. juli 2004 - 11:57 #7
Avatar billede weblex Nybegynder
13. august 2004 - 21:42 #8
Lukketid...?