Avatar billede mr-bob Nybegynder
29. juli 2004 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opsætning af hjemmeside?

Jeg er i gang med at få lavet en hjemmeside. sådan en hvor man via et adm "prog" kan gå ind og redigere siderne. Men jeg er lidt på bar grund med hvordan jeg skal sætte mine sider op, det drejer sig mest om f.eks nyhedder. Hvordan kan man sætte nyhedder op så det ser profesionelt ud?

tænkte om der muligvis var nogle sider der omhandlede emnet?

på forhånd tak
Bob
Avatar billede casperhojstrup Nybegynder
29. juli 2004 - 10:57 #1
Hej Bob

Det kommer jo meget an på hvem målgruppen er og hvad du har tænkt dig at få ud af din hjemmeside.

Hvis du sætter den første side op vil jeg da meget gerne kommenterer på den.

Har du noget erfaring med opsætning eller ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
29. juli 2004 - 11:06 #2
ingen erfaring at all. altså det er et firma-nyhedsbrev. og det er for det meste Kun firmaer registreret hos os der får/ser det!

tænkte bare om der var nogle opsætninger der var gode at bruge! :-)
Avatar billede mads111 Nybegynder
29. juli 2004 - 11:25 #3
En god opsætning til f.eks. nyhedsbrev er at du skriver en kort men grundig overskrift som skal fange modtageren (F.eks. de 5 nyeste øverst med link til). Dernest kommer nyhederne så. F.eks.:

Mr-bob, nyhedsbrev!
Virksomheds skattesvindel
Nye medarbejdere søges
Website under opdatering
Dell v.s. Mac
Nyt system

Virksomheds skattesvindel:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.

Nye medarbejdere søges:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.

Website under opdatering:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.

Dell v.s. Mac:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.

Nyt system:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
Avatar billede mads111 Nybegynder
29. juli 2004 - 11:26 #4
Svar
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. august 2004 - 07:11 #5
well, takker