Avatar billede wikings Nybegynder
24. februar 2001 - 23:30 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

ADSL 256 > 512

Jeg har konverteret mit ADSL 256 til 512. Kan man så stadig koble op med 256? Det er bare så jeg kan finde ud af hvornår at det blver konverteret. Jeg bruger et TeleDK ATM kort, men venter en router med posten!
Er det først når Jeg modtager routeren, at det bliver lavet om.
Er der nogen der har hørt, eller ved noget om den router fra TeleDK. Jeg mener det er en Speedstream 61XX eller lign. Routeren kommer først midt i April, ;o(
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 23:32 #1
ligeså snart du er blevet opdateret er du koblet, op med 512, og ikke 256 længer..

Så nej det kan ikke lade sig gøre...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 23:32 #2

Avatar billede wikings Nybegynder
24. februar 2001 - 23:34 #3
Dalbjerg du er noteret, ;o)

Håber lige at der også er en der ved noget om routeren!!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 23:39 #4
ja det kunne jeg forstille mig at det først bliver der, hvis det er nødvendigt, med det... nå vi må nok heller vente til der er en som ved det 100%
Avatar billede wikings Nybegynder
24. februar 2001 - 23:43 #5
Jeg har fået første halvdel besvaret, = 50 poitn\'s værd, og hvis ikke der er nogen der kender routeren er de alle dine!!

Jeg er ikke sikker på at den hedder 61xx, men det er en konfigurerbar Speedstream og tallet var noget med 61. Det er til Netexpress2.
Avatar billede ejensen Nybegynder
24. februar 2001 - 23:53 #6
Så vidt jeg har hørt skulle det være en Speedstream 2601 der følger med til NE2
<http://www.newsgate.dk/dk/dk.edb.internet.udbydere.xdsl/msg05064.html>
http://www.efficient.com/products/2601.html

/ejensen
Avatar billede wikings Nybegynder
24. februar 2001 - 23:59 #7
Det var da, noget af en grim lille kasse men okay!!
Jeg fik mine svar endnu engang.. Takker ;o)
Avatar billede ejensen Nybegynder
25. februar 2001 - 00:00 #8
Avatar billede jimsim Nybegynder
25. februar 2001 - 00:02 #9
Tag et kig på denne http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html
Læs det fra 16/2(rødt)
Avatar billede wikings Nybegynder
25. februar 2001 - 00:06 #10
Takker jimsim!! Problemet er at det F... ATM kort er skyld i at jeg har måtte fjerne mit netkort!!
Hele PC\'eren blev så ustabil, låste og gik ned med fejl!! Derfor router!!