Avatar billede millimo Nybegynder
28. juli 2004 - 19:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bedste maskine

mit spørgsmål er enkelt:

hvilken en er den bedste maskine til at downloade musik.. det skal ikke være kazza
Avatar billede hindkaerdk Nybegynder
28. juli 2004 - 19:59 #1
Avatar billede arlet Juniormester
28. juli 2004 - 20:00 #2
Her kan du hente musik: http://www.musik.dk/forside
Avatar billede millimo Nybegynder
28. juli 2004 - 20:06 #3
nej nej... det skal være så'n en maskine man downloader... f.eks: ares galaxy, emule,.....
Avatar billede millimo Nybegynder
28. juli 2004 - 20:11 #5
jens dreier... kan du forklare hvad det er...??
Avatar billede steffansp Nybegynder
28. juli 2004 - 20:46 #6
Handler det om lovligt musik så?? For største delen af alt det musik der findes på Kazaa, Emule osv. er ulovlig.. For hvis det gør får du ikke hjælp her....
Avatar billede jensdreier Nybegynder
28. juli 2004 - 20:46 #7
Neo-modus er stedet du downloader drrect connect som er udemærket og noget af det styørste p2p proggy ever.. limewire er ala Kazaa .. men bedre ..