Avatar billede funsms-dk Nybegynder
28. juli 2004 - 14:30 Der er 6 kommentarer

hey hvordan får man en side med sms service ?

hej alle på eksperten.dk

har ejer domænet funsms.dk , men ved ikke hvor jeg skal finde en sms service henne. men må jo ikke selv lave en ?
Avatar billede funsms-dk Nybegynder
28. juli 2004 - 14:31 #1
hej alle på eksperten.dk

*er ejer domænet funsms.dk , men ved ikke hvor jeg skal finde en sms service henne. man må jo ikke selv lave en ?
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2004 - 14:49 #2
du må da gerne selv lave en - der er der for såvidt ingenting der forhindrer dig i. Det eneste problem der er i det er, at der ikke længere kan sendes gratis sms'er via nettet - så enten skal du ud og købe hardware og opsætte det så det kan håndtere sms'er eller også skal du leje servicen andre steder hvor der somregel skal betales opstartsgebyr, leje samt for hver sms.

Der findes mange du kan kontakte og høre om pris - fx teleselskaberne, http://www.coolsystems.dk/ og www.anoa.dk. Søg lidt på google for andre
Avatar billede sorenbs Nybegynder
02. august 2004 - 18:16 #3
wannafind tilbyder også en sms service, men det ser ud til at blive lidt dyrt, så det skal ikke være for at spar penge.
Ellers kan du jo prøve at kontakte eksisterende Hjemmesider i stil med din, prøv at søge på gratis sms på google
Avatar billede jansen82 Nybegynder
07. august 2004 - 17:11 #4
www.smsas.com er nok et af de største og mener det koster et par tusind eller sådan noget at komme i gang! Og så har du det hele... Konkurrencer, spil, billeder, ringetoner osv osv...
Avatar billede keysersoze Guru
07. august 2004 - 17:26 #5
til gengæld har de heller ikke altid helt rent mel i posen - men det er jo så bare mine erfaringer :)
Avatar billede jansen82 Nybegynder
07. august 2004 - 17:38 #6
oki.. Ja det ved jeg så ikke noget om!!