Avatar billede dantheman Nybegynder
27. juli 2004 - 11:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Print når man bruger stylesheet

Jeg har lavet noget HTML som skal kunne printes.
Jeg har lavet det i Abobe GoLive og brugt stylesheet, men når jeg printer bliver skriften lavet om til en times normalmal størrelse hvorimod selve sitet vises med en meget lille verdana. den skal printes med den lille skrift - hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ckh Nybegynder
27. juli 2004 - 12:10 #1
Du kan lave 2 stylesheets og kalde dem sådan:
<link rel="stylesheet" href="css/screen.css" type="text/css" media="screen" />
<link rel="stylesheet" href="css/print.css" type="text/css" media="print" />

hvor du så definerer hvordan din side skal præsenteres på hhv. skærm og print. Du kan evt lure på en side jeg har lavet her: www.sid-post.dk (prøv at vælge filer/vis udskrift på nogle af siderne for at se forskellen)
Avatar billede dantheman Nybegynder
27. juli 2004 - 13:14 #2
cooool.... tak... :)
Avatar billede ckh Nybegynder
27. juli 2004 - 13:16 #3
Det var så lidt :)
Tak for points