Avatar billede thuresensvej Nybegynder
26. juli 2004 - 16:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger en guide til selv at lave sidevindue i kabinet

Hej.

Jeg har købt mig et aluminiums kabinet som jeg egrne vil have lavet sidevindue i, nogen som kender nogle links til nogle guider til hvordan man gør?
Avatar billede s74rfan Nybegynder
26. juli 2004 - 16:29 #1
www.casemodding.dk
der kan du finde guide til det, og noget andet.
Hvis du søger inspiration til hvilken form og sådan noget, så kig forbi www.tweakup.dk
Avatar billede s74rfan Nybegynder
26. juli 2004 - 16:33 #2
Den bedste guider på casemodding er nok den her: http://www.casemodding.dk/biowindow.php
Avatar billede thuresensvej Nybegynder
27. juli 2004 - 19:58 #3
oki takker smid lige svar så du kan få point
Avatar billede s74rfan Nybegynder
27. juli 2004 - 21:52 #4
Var så lidt.. held og lykke med det.
Avatar billede s74rfan Nybegynder
28. juli 2004 - 10:01 #5
Kom lige i tanke om, at hvis du mangler lys eller noget, så har www.studiedata.dk og www.g-data.dk det. Og hvis du gerne vil have et applique/etche på siden, men ikke kan finde det i en casemod butik, så kan du få lavet dit helt eget www.tj-grafik.dk ;)
Avatar billede thuresensvej Nybegynder
28. juli 2004 - 19:49 #6
takker kanon hjælp