Avatar billede signesuper Nybegynder
24. juli 2004 - 01:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

låse sine tabeller

Hejsa Igen igen..
Jeg vil høre om man kan låse sine tabeller....- Fordi:
hvergang jeg skriver i en celle og er nået til enden af den, begynder den bare at udvide den celle ved siden af, istedet for at springe ned på næste linie i cellen, så man kan skrive videre..
Alt det resulterer så i at jeg ikke rigtig kan skrive fordi mine celler hele tiden bliver skubbet...
Er der noget jeg kan gøre??.
Hilsen
Signepigen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. juli 2004 - 01:48 #1
width="150"
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. juli 2004 - 01:50 #2
<table width="300">
<tr>
<td width="150">Tralala</td>
</tr>
</table>
Avatar billede knudgert Nybegynder
24. juli 2004 - 01:58 #3
Det er ikke muligt, en tabel vil altid udvide sig efter indholdet.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. juli 2004 - 02:07 #4
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
    "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<title>Untitled</title>
<style type="text/css">
html,body{height:100%;margin:0px;border:0px;padding:0px;font-family:tahoma,verdana,arial,sans-serif;font-size:small;}
div{height:20px;border:4px inset;}
#topleft{float:left;width:200px;background:yellow;}
#topright{float:right;width:200px;background:red;}
#top{background:blue;}
#rest{background:green;}
</style>

</head>
<body>
<div id="topleft">1</div>
<div id="topright">3</div>
<div id="top">test dettetest dettetest dettetest dettetest dettetest dettetest
  dettetest dettetest dettetest dettetest dettetest dettetest dettetest dettetest
  dettetest dettetest dettetest dette</div>
<div id="rest"><span id="minSpan">test test test test test test test tes</span></div>
</body>
</html>

Så skal man bruge div'er som denne her der er skrevet af roenving.
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. juli 2004 - 10:16 #5
Går det fremad, signesuper?
Avatar billede signesuper Nybegynder
28. december 2004 - 18:57 #6
lukker