Avatar billede coladrenge Nybegynder
23. juli 2004 - 10:33 Der er 4 kommentarer

Fjernstyring af pc'er

Hej

Er der nogen som kender nogle componenter som gør det muligt at fjernstyre en pc ala. "Forbindelse til fjernskrivebord" i Windows XP. Det skal helst være nogle componenter som ikke er afhængig af XP. Det må gerne koste noget - skal bare fundere.
Avatar billede borrisholt Novice
23. juli 2004 - 10:46 #1
Brug teightVNC den har også et delphi interface

Jens B
Avatar billede coladrenge Nybegynder
23. juli 2004 - 11:19 #2
Hej Jens

Lyder interessant - har du et link til den eks. Kan ikke rigtigt finde noget vha. af google.
Avatar billede hinker Nybegynder
23. juli 2004 - 12:00 #3
Staves uden e :-)
http://www.tightvnc.com/
Avatar billede coladrenge Nybegynder
23. juli 2004 - 15:45 #4
Hej

Ser meget fornuftig ud - men kan ikke rigtigt finde noget Delphi Interface.