Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. juli 2004 - 23:09 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

gammel bruger

Hvad hed datidens store ekspert, mener det var noget med t efterfuldt af hans efternavn ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2004 - 23:11 #1
Tænker du på tdaugaard?
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. juli 2004 - 23:14 #2
makse var "stor" men ikke med t så det er nok tdaugaard som blev slettet da han gik igang med at leeche hele eksperten i et lille projekt.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. juli 2004 - 23:14 #3
hvad har han gjort siger du ??
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. juli 2004 - 23:16 #4
no_doubt > Han valgte at downloade hele eksperten til sig selv, da han mente at databasen her arbejdede for langsomt til at søge i...
Så han fik en IP blokering.
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. juli 2004 - 23:16 #5
han satte et script til at crawle alle sider og komme dem i hans egen database.. han ville vist se hvor meget det ville fylde og bruge den til opslag.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2004 - 23:16 #6
invisibleman hed han også, læs dette: http://www.eksperten.dk/spm/237845
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. juli 2004 - 23:17 #7
nu jeg kom ind på makse .. det er da lidt mystisk at han kun har ~3000 point nu.
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=makse
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. juli 2004 - 23:18 #8
det var da mindre snedigt... nå men pointen var endvidere hvor hans hjemmeside er blevet af da han havde en lavet en cookie viewer
Avatar billede taskmgr Nybegynder
22. juli 2004 - 23:21 #9
Hans pointregnskab viser dog noget helt andet :)
http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=makse
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. juli 2004 - 23:22 #10
Det mest ærgelige var nok at FOTX røg ved samme lejlighed... :(
Avatar billede taskmgr Nybegynder
22. juli 2004 - 23:24 #11
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. juli 2004 - 23:30 #12
Kan ikke få den ned... øv..
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2004 - 23:56 #13
Man bburde næsten lave en Eksperten Hall of Fame. Selv om nogle af de gamle har smækket med døren da de gik, hav de vel hjulpet en masse mennesker. Jeg tænker på folk som Makse, Kim Rosendal, Tdaugaard og andre
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. juli 2004 - 23:59 #14
ja vil jeg gerne bakke op omkring
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. juli 2004 - 00:02 #15
Hvad jeg godt kunne tænke mig, var at vi atter engang fik noget FOTX op at køre igen...
eller er jeg den eneste der synes det kunne være fedt?
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. juli 2004 - 00:04 #16
Du kender måske www.ebruger.dk, men jeg synes slet ikke det virker efter hensigten. Mere som en aflæsseplads for sure ekspert brugere
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 09:47 #17
Sådan steder er der også brug for eftersom E køre med en lad os sige "stram" censur :-)
Synes Ebruger virker som den skal et godt sted hvor man kan diskutere flere ting uden tråden bliver lukket!

//Freehelp aka IRD :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juli 2004 - 09:48 #18
FOTX (Faxes Of The Xperts) og ebruger leverer det der skal til. At der er yderligere funktioner er ikke at kimse ad)
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. juli 2004 - 13:22 #19
Jeg kimser bestemt heller ikke af funktionalitet og heller ikke af sure bøvs, de er velkomne for mit vedkomne. Det jeg efterlyser hos e-bruger er at folk gør noget mere ved deres profiler, udfylder dem ordentligt og loader billeder op så man kan se ansigterne bag de folk der er på eksperden. Det var nemlig formålet med Faces Of The Experts (FOTX)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juli 2004 - 13:59 #20
bufferzone> kan se hvordu vil hen - tror jeg - ebruger.dk siger i titel intet om hvad siden er - det gjorde FOTX ...
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 14:04 #21
Hvad med en hall of shame :-)
Avatar billede roenving Novice
23. juli 2004 - 14:14 #22
Er du ude på at blive udstillet, lars ?-)
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 14:16 #23
lol hvorfor viste jeg bare den måtte komme.

Bandit! *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juli 2004 - 14:32 #24
Næh hall of bandits dutter ikke - der er du for flink ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 14:35 #25
Tak for de pæne ord :-)

Men viste jeg skulle have overvejet kommentaren 14:04:53 - for var klar over den ville blive kommenteret *G*

Roenving du har en tilgode :-)
Avatar billede roenving Novice
23. juli 2004 - 14:48 #26
Glæder mig !-)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
23. juli 2004 - 17:39 #27
Så har i vidst snakket nok *s*... Lukker *g*
Avatar billede roenving Novice
23. juli 2004 - 17:46 #28
>>freehelp

Du kunne jo dukke op til hardware-kast, så skulle du nok kunne kamme af med en eller en ramme af dem !-)
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 17:49 #29
roenving>>

:-)

Der er min smukke nummer placeret i sydens varme - men håber I får en hygeligt møde.
Avatar billede roenving Novice
23. juli 2004 - 17:56 #30
Det er zq da synd for dig *lol*
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 17:58 #31
Ja - så faktisk også frem til at se dig kaste med hardware. Høre jo dette er en af dine få svagheder *LOL*
Avatar billede Chewie Novice
26. juli 2004 - 11:43 #32
ja .. hehe roenving kan kaste minus meter *g*
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2004 - 14:43 #33
Hvad faen - kaster han dem bagud? *GG*
Avatar billede roenving Novice
27. juli 2004 - 00:32 #34
Det er i hvert fald ikke altid at hardware er så 'hard', at det holder sammen, når man kaster med det !-)

-- og kenp har med garanti lært at man ikke parkerer ved siden af tilløbsbanen, så det håber jeg både bredker og søren/chewie/www_sjovhilsen_dk tager til efterretning !o]
Avatar billede saudoo Nybegynder
08. august 2004 - 14:48 #35
jep tjep