Avatar billede kobe14 Nybegynder
22. juli 2004 - 12:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af side 1

Hey,

Jeg ville lige høre hvad i syns om min forside... Ved godt at det er meget lidt at bedømme på den side men gør det nu alligevel.. www.zeizu.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
22. juli 2004 - 12:59 #1
jow jow det er da ganske nydeligt. Hvad skal det nederste billede forestille...?
Avatar billede kobe14 Nybegynder
22. juli 2004 - 13:05 #2
Godt du spurte det var det jeg var bange for at folk ikke kunne se.. det er en Mac mus...
Avatar billede uap Nybegynder
22. juli 2004 - 13:31 #3
M.h.t. det nederste billede, så går jeg ud fra at det skal linke til webdesign - Så synes jeg det kunne være en god ide at lave noget flot - måske abstrakt design, som viser kreativitet... eller noget ;)

Ellers synes jeg det er en fin ide :-)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
22. juli 2004 - 13:36 #4
Hvad mener du uap ?? Abstrakt og kreativt.. Altså jeg skulle lave noget grafik istedet for et billed?
Avatar billede uap Nybegynder
22. juli 2004 - 13:41 #5
Ja, altså så man bare ved at se billedet faktisk får et visionært indtryk af hvad siden handler om =)
Du kan også bare bruge et billede... F.eks det du har nu, og så bare lave lidt grafik derpå - måske lidt farve eller lign.
Avatar billede uap Nybegynder
22. juli 2004 - 13:43 #6
Det øverste billede signalerer rigtig godt hvad den side handler om, fordi der er en diskokugle o.s.v.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
22. juli 2004 - 13:49 #7
Ja ok.. Prøver at komme med noget senere...
Avatar billede kobe14 Nybegynder
23. juli 2004 - 11:37 #8
Prøv at chek den nu... Ved ikke helt om det er de rigtige signaler den sender men...
Avatar billede kobe14 Nybegynder
04. august 2004 - 11:52 #9
Kommer der ik gang i det her???