Avatar billede kaage Nybegynder
22. juli 2004 - 10:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Auto submit knap

Hejsa,

Jeg har en default.asp side med følgende kode:

<%
'Make sure to get a fresh copy each time
Response.Expires = 0

    Set cnnID = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    cnnID.Open Application("DSN_mk")

StrSQL = "Insert into SAG (Navn,Email,SAG) values('" & Request.Form("Navn") & "','" & Request.Form("Email") & "','" & Request.Form("SAG") & "')"
CnnID.Execute(StrSQL)

    strSQL = "Select top 1 ID From sag order by id desc"
    Set rs = CnnID.Execute(strSQL)

StrID =    rs("id")

%>
<form action="form.asp?id=<%= rs("ID") %>" method="get">
<input type="text" name="ID" size="10" class='input2' value='<%=StrID%>'></text>
<br><br>
<input type="Submit" value="OPRET SPØRGSMÅL" class="input" name"Opret">

Denne side skal faktisk bare køres automatisk - og så sende brugeren videre til form.asp - ved hjælp af en eller anden form for automatisk tryk på submit knappen!

Kan i klarer den?
Avatar billede yellow Nybegynder
22. juli 2004 - 10:39 #1
<body onload="document.forms[0].submit();">

Men hvorfor skal du have den mellemside, hvis der alligevel ikke foretages nogen brugerhandling?
Kunne du ikke bare efter dit database-udtræk lave en:

Response.Redirect "form.asp?id=" & rs("ID")

?
Avatar billede kaage Nybegynder
22. juli 2004 - 10:43 #2
Jow, det har du fuldstændig ret i.. Me soo stupid - nå men tak for det.. :o)
Avatar billede yellow Nybegynder
22. juli 2004 - 10:55 #3
ok