Avatar billede mushkin Nybegynder
21. juli 2004 - 20:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ignorering af bruger?

Hvordan ignorerer jeg en bestemt bruger her på Eksperten?

/idc
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2004 - 20:23 #1
det kan man ikke - det eneste du kan er at ignorere brugere med en bestemt karma.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2004 - 20:24 #2
Men det går jo så ud over andre det ikke var meningen at ignorere ;)

kan du ikke bare lukke øjnene for denne bruger?
Avatar billede mushkin Nybegynder
21. juli 2004 - 20:28 #3
Hehe.. rimelig surt, nu har jeg lige købt Pro abonnement for at kunne ignorerer. Sådan kan det jo gå.

Tak for hurtigt svar, vil du have point, så smid et svar.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2004 - 20:41 #4
Så er det sgu da falsk reklame:
Som Eksperten Pro medlem får du glæde af nedenstående fordele:

Mulighed for at vælge bannere og reklamer fra.
Specialsøgning.
Mulighed for at få sendt spørgsmål tekst i mails om nyt spørgsmål.
Mulighed for at få sendt indlæg tekst i mails om nyt indlæg.
Mulighed for at ignorere brugere. <-----------------------------------
Konfigurering af de boxe du ser i siderne.
Indflydelse på kommende features.
Oversigt over alle brugeres point og placering.

Jeg ville kræve mine penge tilbage. Og Admin bør få rettet denne tekst. Hvis han da ellers et ansat endnu.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2004 - 20:48 #5
Det kunne vi i den gamle udgave, og det var ved gud en velsignelse. ;o)
Jeg savner det meget.
Schulze>>Hvorfor skulle Admin ikke være ansat mere?
Avatar billede exp Juniormester
21. juli 2004 - 20:54 #6
schulze >>
Iøvrigt er det da ikke falsk reklame... du kan jo netop ignorere brugere. Bare ikke på samme måde som tidligere...
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2004 - 21:06 #7
exp>Jeg er ikke enig. Det tror jeg heller ikke idc er. Han købte pro for at kunne ignorere brugere og føler ikke han har fået hvad han har betalt for. Alt dette pga. misvisende oplysninger om promedlemskabet. De oplysninger stammer jo tilbage fra dengang man kunne ignorere brugere individuelt.
Fromsej>Fordi han ikke har vist sig på sitet i flere måneder.
Avatar billede exp Juniormester
21. juli 2004 - 21:15 #8
schulze >>
admin er stadig ansat.

Og det er ikke falsk reklame - nok snarere misvisende... men ikke falsk.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2004 - 21:19 #9
exp>Well misvisende eller falsk reklame, de ord skal ikke skille os. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2004 - 21:21 #10
Indflydelse på kommende features - sikkert, men 100% sikkert er at vi absolut ikke har indflydelse på de eksisterende features - de hurtige ved hvad jeg mener ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2004 - 21:22 #11
Jeps.*GH*
Avatar billede mushkin Nybegynder
21. juli 2004 - 21:26 #12
Jeg lukker tråden igen, vidende om, at jeg endnu en gang har gjort et impulskøb. :) Mig i en nøddeskal, men har da fået det ud af det, at jeg kan slippe for reklamerne.
Avatar billede mushkin Nybegynder
21. juli 2004 - 21:26 #13
Og så husker jeg lige at lægge et svar...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2004 - 21:26 #14
husker du mon at acceptere eget svar? ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2004 - 21:27 #15
jep :D
Avatar billede mushkin Nybegynder
21. juli 2004 - 21:28 #16
Hehe..