Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
20. juli 2004 - 22:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af Fedora Core 2 UDEN CD

Hey..!

jeg har et problem :'(
Jeg vil installere Fedora Core 2 på min computer...
Men mit cd-rom drev ka' ikke læse sine brændte cd'er !
Ka' jeg installere det uden et Cd-rom drev ???

Har alle .ISO filerne !

På forhånd tak !
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
20. juli 2004 - 22:45 #1
Nu brændte du vel isoerne korrekt? I Nero, kan du gå op i Filer > Åben og åbne Iso'en, og så brænde. :)
Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
20. juli 2004 - 22:48 #2
Ja, har installeret det på en desktop computer... Dette er min laptop...! Så CD'erne virker ! Det er mit drev der ikke virker :(

Er der ikke en anden måde...?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
21. juli 2004 - 13:18 #3
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-9-Manual/install-guide/ch-steps.html#S2-STEPS-NOBOX

'...and if you are using a PCMCIA device during the installation (such as a laptop), a PCMCIA driver diskette.'

Så det skulle vel bare være at følge http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-9-Manual/install-guide/s1-steps-install-cdrom.html#S2-STEPS-MAKE-DISKS

Er dog ikke helt sikker, har aldrig prøvet at installere *nix på en laptop :)
Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
21. juli 2004 - 17:07 #4
Okay...

Tak for det...! Lægger du lige et svar ??
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
21. juli 2004 - 20:01 #5
Der :)