Avatar billede ejay Novice
20. juli 2004 - 20:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ny side og gammel

Jeg har netop lavet nyt design på www.tipkampen.dk men min partner synes det gamle var bedre så derfor søger vi jeres menning da jeg synes det nye er mere prof.

NY: www.tipkampen.dk
Gammel: www.tipokampen.dk/old
Avatar billede okpixel Nybegynder
20. juli 2004 - 20:52 #1
den nye er lettere at læse...
Avatar billede ejay Novice
20. juli 2004 - 20:53 #2
Og jeg kan så ikke stave . den gamle hedder www.tipkampen.dk/old
Avatar billede slum Nybegynder
20. juli 2004 - 21:26 #3
Det er helt klar det ny der er best, men synes der er for mange sorte bindestreger(----)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2004 - 21:48 #4
Jeg synes ikke der er den helt store forskel på de to designs, jeg synes godt om det gamle, men det er mest pga at der er nogen farver på det.
Det nye har en tendens til at blive lidt meget gråt i gråt, hvad med at få lidt grafik op til at peppe det lidt op.
Avatar billede ejay Novice
20. juli 2004 - 21:54 #5
Ville gerne lave grafik på siden men aner ikke hvordan man gør når den udelukkende kører på css
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2004 - 09:16 #6
Du kan godt angive baggrunde osv. med CSS, så du kan lave baggrunde der vil passe ind eller bare nogen få baggrunde og resten i farvemæssigt overensstemmelse.
Avatar billede soes Nybegynder
06. august 2004 - 22:15 #7
For mig at se er der ikke den vilde forskel at se, nogle enkelte elementer er blevet flyttet rundt.

Noget der er lidt skidt er at den nok kun virker optimalt i IE. Det er på ingen måder nemt at se det flotte i siden hvis man besøger den med en Mozilla/Firefox v 0.9