Avatar billede ole-v-t Juniormester
20. juli 2004 - 16:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte

Hvad er der i vejen jeg kan ikke starte maskinen op.
Efter at der er kommet til hvor den skriver at den er ved at starte Windows mister den kontakt til skærmen .
Jeg kan godt starte den op i fejlsikret tilstand
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. juli 2004 - 16:42 #1
Prøv at gå i fejlsikret tilstand og klik start | kør, skriv msconfig og tryk enter.
På fanebladet start fjerner du krydset i samtlige programmer og trykker anvend og ok.
Genstart i normal tilstand og se om det hjalp.

Hvis det gjorde skal vi så blot have fundet det program som laver problemet.
Avatar billede ole-v-t Juniormester
20. juli 2004 - 16:44 #2
der er krys i dem alle sammen
Avatar billede lassevang Nybegynder
20. juli 2004 - 16:48 #3
så skal du fjerne dem ved at trykke på dem
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. juli 2004 - 16:49 #4
Ja, du skal fjerne krydserne. Windows behøver ikke alle disse programmer, men et af dem kan forhindre windows i at starte rigtigt. Der sker ikke noget ved at gøre det da du bare kan gå i fejlsikret tilstand igen og sætte krydserne ind igen.
Avatar billede ole-v-t Juniormester
20. juli 2004 - 17:00 #5
det hjalp ikke den vil ikke !!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. juli 2004 - 17:21 #6
Ok, så ind i fejlsikret tilstand igen og sæt krydserne i programmerne ind igen. Når du trykker anvend, så sig nej til genstarte.
Det var så ikke et auto-startende program, der var problemet.

Det kan være at skærmen ikke vil være med til den opløsning du har så prøv dette:
Højreklik skrivebordet og vælg egenskaber. på fanebladet indstillinger, sætter du opløsningen ned til 800x600 og trykker anvend og ok. Genstart og se om den nu kan starte.
Avatar billede ole-v-t Juniormester
20. juli 2004 - 18:08 #7
den stå er til 800x600 men det er jo i fejl tilstand

men jeg installer nok ny maskine
Avatar billede cp1 Nybegynder
20. juli 2004 - 19:40 #8
har du prøvet denne ting ?
hold F8 nede under opstart når du kommer frem til menuen vælg "sidste goe konfig" se om det hjælper
Avatar billede ole-v-t Juniormester
22. juli 2004 - 22:31 #9
har slette maskinen
men i skal have takke for hjælpen
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. juli 2004 - 22:33 #10
Velbekomme *s*