Avatar billede lassevang Nybegynder
20. juli 2004 - 16:33 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Program der kan få musen til at trykke igen og igen

Hej, kan nogen af jer lave et program hvor musen trykker igen og igen ??

igen og igen mener selvfølgelig forevigt indtil programmet lukkes

tak...
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. juli 2004 - 16:49 #1
Avatar billede lassevang Nybegynder
20. juli 2004 - 17:06 #2
Øhm.. Den ville være god nok hvis man kunne få den til at gøre det forevigt men det kan man ikke.. og så går det pokkers hurtigt for musen at trykke
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. juli 2004 - 17:54 #3
som regel kan du indsætte pauser i mellem musekliks i en macro.
Avatar billede lassevang Nybegynder
20. juli 2004 - 19:19 #4
Hvordan?
Avatar billede jpk Nybegynder
21. juli 2004 - 08:18 #5
Jeg går ud fra vi snakker Windows..?

Jeg har lavet et lille program hvor du kan vælge et punkter/vinduer og simulere museklik v.h.a. WM_LBUTTONDOWN, WM_LBUTTONUP, WM_RBUTTONDOWN og WM_RBUTTONUP messages.
Programmet kan gentage sekvensen hver x antal millisekunder.

Du kan også se hvilken class og handle vinduet har samt ændre teksten i titellinien.

Du kan få programmet hvis du er interesseret, men ikke koden...

Du skal dog være opmærksom på, at Flash-programmer håndterer simulerede museklik specielt og der derfor ofte skal "simuleres" flere museklik for at få den ønskede effekt. (Hvis det nu er noget sådan du er interesseret i...)
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juli 2004 - 11:46 #6
Hvis du vil give mig det vil jeg blive glad..
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juli 2004 - 11:46 #7
Og ja vi snakker windows
Avatar billede jpk Nybegynder
21. juli 2004 - 13:11 #8
Email?
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juli 2004 - 13:36 #9
gravesenlasse@msn.com
Avatar billede tgv Nybegynder
21. juli 2004 - 16:01 #10
Se under pixel detection på www.sp1l.dk. Har lavet et lille program der viser hvordan man bruger AutoIT der kan det du vil (og mere) + source. Har f.eks. selv brugt det til at lave en såkaldt diablo 2 bot der automatisk finder ting til dig vha. pixel detection og autoit.
Avatar billede narrr Nybegynder
21. juli 2004 - 22:33 #11
jpk, hvis du vil undgå alt det stads med vinduer og beskeder og flashvinduer der ikke virker, så kan du bruge funktionen mouse_event()
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juli 2004 - 23:25 #12
Hmm.. Jeg skal bruge det til Ragnarok Online får jeg gider ikke slå på nogen æg for at lvl'e i evigheder.. så vil bare lade den stå mens den bare slår og lvl'er..
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juli 2004 - 23:26 #13
Øh jpk dit program crasher underligt hele tiden..
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juli 2004 - 23:29 #14
Argh.. Og tgv dit program lagger Ragnarok Online pisse meget.. ÆV..
Avatar billede tgv Nybegynder
22. juli 2004 - 02:18 #15
Lagger? Det burde (gør det) ikke. Du skal bare bruge AU3_MouseClick("LEFT",x,y,1,0.001); ikke alt det der for(int...) stuff :) Det vil selvfølgelig lagge mindre hvis du lagde det ind i en dll som du injectede i ragnarok. Så kunne du binde en tast til f.eks. at klikke en masse gange :) Hvis du vil have source kan jeg godt sende den til dig.
Avatar billede jpk Nybegynder
22. juli 2004 - 08:34 #16
narrr >> Jeg anvender WM_X messages da programmet egentlig kan sende hvilken som helt message og jeg ikke på nuværende tidspunkt ønsker special cases for museklik osv.
I øvrigt er mouse_event depricated, SendInput bør bruges...

lassevang >> kan du gi' lidt mere information om hvordan du får programmet til at crash'e?
Jeg skal evt. prøve at finde sourcen frem og se om der er noget der skal opdateres, hvilket operativsystem bruger du?
Avatar billede lassevang Nybegynder
22. juli 2004 - 09:37 #17
Jeg bruger Windows XP og dit program crasher når jeg trykker "Change"

Og tgv du må gerne sende en source
Avatar billede narrr Nybegynder
22. juli 2004 - 12:48 #18
jpk >> Okay, jeg trænger vist til en ny version af MSDN.
Avatar billede lassevang Nybegynder
26. august 2004 - 14:46 #19
.. siden intet godt svar eller program sendt..

så er jeg nød til at finde ud af det selv..