Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2004 - 10:26 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

karmavurdering suger

"dårlig til og svare tilbage når han har fået poingene"

jeg kan desværre ikke bruge dette til en skid!

Vedkommende burde måske skrive sig under med min. brugernavn så jeg har en chance for at rette op på det.

(så kan jeg jo give vedkommende en dårlig karma for at være doven når han giver karma... nej jeg pjatter ;))
Avatar billede taskmgr Nybegynder
20. juli 2004 - 10:29 #1
Hørt! :) men det er desværre et udbredt fænomen..
Avatar billede snowball Novice
20. juli 2004 - 10:33 #2
"jeg kan desværre ikke bruge dette til en skid!"

Ca. lige så meget synes jeg vi andre kan bruge dette spørgsmål til ;)

Har aldrig helt fattet hvorfor folk opretter denne slags spørgsmål, men et eller andet må I jo få ud af det, for det er efterhånden ret "populært" :|

Inderst inde forsøger I sikkert at påvirke Admin, men på den anden side burde I snart ha' fundet ud af at han ikke er til at rokke med på det punkt ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2004 - 10:37 #3
snowball> da karmasystemet er anonymt er vi jo nødt til at udbasunere dette ud over hele eksperten og spamme andre folks mailbokse med disse spørgsmål.
Avatar billede snowball Novice
20. juli 2004 - 10:42 #4
john_stigers: Tjo, men hvad forventer du at få ud at dette spørgmål? At brugeren bag den pågældende karma, helt tilfældigvis ser dette spørgsmål og kommer med en forklaring for hvorfor brugeren skrev sådan !?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2004 - 10:47 #5
snowball> man kan jo kun håbe ;)

Og ja, det er lige præcis meningen ;)
Avatar billede snowball Novice
20. juli 2004 - 10:57 #6
john_stigers: Lidt naivt og unødvendigt efter min mening, men sådan er vi jo så forskellige ;)
Avatar billede le_bon Nybegynder
20. juli 2004 - 11:12 #7
john_stigers >> Du må da kunne pejle dig lidt frem til brugeren ved hjælp af den meget karakteristiske stave-stil!  ;o)

Jeg forstår udmærket at du opretter dette spørgsmål. Der er jo ikke andet at stille op med den anonyme karma, og man kan sgu' ikke lade være med at tage lidt på vej, selv om man prøver at ignorere det.
Avatar billede hcma Novice
20. juli 2004 - 11:25 #8
"dårlig til og svare tilbage når han har fået poingene"
Gu've' om vedkommende havde forventet et "tak for point" o.s.v.  ;o)
Avatar billede summer Mester
20. juli 2004 - 11:26 #9
le_bon det burde ikke være nødvendig for brugerne at "efterforske" eller ignorere anonym karma. Hvis admin ikke kan finde en løsning på det, så drop dog dette karma-system
Avatar billede hcma Novice
20. juli 2004 - 11:28 #10
eller han/hun er kommet til at acceptere et "halvt svar" og forventede yderligere respons for at få problemet løst. Hvis dette er tilfældet, må pågældende person jo bare fortsætte i tråden og råbe på hjælp.
Avatar billede freehelp Praktikant
20. juli 2004 - 11:45 #11
http://www.eksperten.dk/spm/70652

Men tvivler på man kan dømme på denne måde :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
20. juli 2004 - 11:46 #12
http://www.eksperten.dk/spm/519516

nederst men igen umuligt at bevise noget.

Synes også bare vi skal sluge de tunge karma piller for at opretter 1000 tråde om emnet er som at slå i en dyne :)

Men forstår din frustration John
Avatar billede freehelp Praktikant
20. juli 2004 - 11:47 #13
Jeg vil have poingene her *G*
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juli 2004 - 12:22 #14
Det rådne karma bliver nok aldrig anderledes, men så er modtrækket som John Stigers gør her, at hive det frem i lyset, og i de mere grelle tilfælde give tumperne svar på tiltale, det ændrer ikke ved noget som helst, men så kan både den der giver igen os vi andre da få et godt grin, det er nu heller ikke at foragte. ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2004 - 13:05 #15
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg altid hjælper til ende så godt jeg kan, eller prøver at find en der kan.
Derfor er den vurdering ikke brugbar - og det faktum at det er på eet enkelt spørgsmål er jo heller ikke ligefrem så heldigt for karmagiver..
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2004 - 19:53 #16
Desuden...
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_answer=john_stigers&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Der er ikke en sjæl der har spurgt efter yderligere hjælp i de sidste 14 dage...
Avatar billede Kengun Praktikant
21. juli 2004 - 11:35 #17
Hej John. Jeg vil bare sige mig helt enig i at karmavurderinger suger. Og jeg har derfor indstillet min aktivitet på Eksperten. Og det er der desværre også andre der gør. Efter over 3 år er det trist at forlade gode vænner man har fået her på E. Desværre kommer man igen vej med det karmalort samme hva man forsøger: http://www.eksperten.dk/spm/520831
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 11:42 #18
Undskyld jeg kommentere det Kengun, men helt ærligt..... de 2 du har fået sat op mod alle de andre - så synes jeg det er ynk hvis jeg skal være 100% ærlig.

Du klager over folk ikke underskriver de dårlige de smider - men hvad med alle de gode uden underskrift??

Du må jo som alle vi andre acceptere ikke alle kan lide en.
Det er brand trist det er muligt at folk i det skjulte kan svine os. men sådan er det nu engang beklageligt på E.

Tror 99% herinde at irriteret over featuren men synes du i dit tilfælde over reagere :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 10:54 #19
Denne debat er vist død ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 16:00 #20
Her er et godt exemble på hvordan en bruger sviner folk til anonymt!

Bruger El_barto - tråd http://www.eksperten.dk/spm/524340 læg mærke til Kommentar: el_barto

----->Derefter modtager jeg ligeledes denne for min artikel

http://www.eksperten.dk/artikler/365

Dette er en bragende ex på en bruger der på ingenmåde kan tages seriøst og burde deaktiveres igen igen
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 16:00 #21
stavefejl er gratis