Avatar billede dark-devil Nybegynder
19. juli 2004 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler inspiration til mit site.

Hej, jeg ejer: http://deepack.users.whitehat.dk og ved ikke hvad jeg mere kan putte på. Vil i give mig nogle råd.

/ Jeper Madsen - Dark Devil
Avatar billede dwr Nybegynder
19. juli 2004 - 13:43 #1
Hvis du ikke virkelig har noget du brænder for eller mener skal ud til offentligheden, hvorfor _skal_ man så have noget?
Jeg mener; hvis det bare er et projekt, hvor du skal afprøve din kunnen er det jo ligemeget hvad der er på - og det er jo spild at lave en hjemmeside bare for at have den..
Avatar billede dark-devil Nybegynder
19. juli 2004 - 13:45 #2
;o)
Avatar billede doggy82 Praktikant
19. juli 2004 - 13:52 #3
Hmm det ser ud som om du aldrig rigtigt at vidst hvad der sku' på.
Der findes jo et utal af sider som din. Den er praktisktalt ubrugelig.
Istedet for at skyde med spredehagl ved at have en  masse forskellige ting på siden så burde du gå i den helt modsatte retning.
Nemli' lave en side som handler om et emne.
Du skal tænke på at der er andre sider på nettet end din.
Og vi har virkeligt ikke brug for så mange sider som handler om mange ting, men ikke går i dybden med noget af det. Så hellere sider som handler om én ting og går i dybden med det. Det er nemli' forcen ved internettet, at alle har en eller anden interesse som de ved meget om, og derfor kan andre få meget at vide om lige netop den interesse ved at besøge deres side.

Suma summarum - lav en side om et emner som du interesserer dig meget for og som du ved meget om!
Feks den her http://nrpl.dk/index.php Der kan man få meget at vide om nummerplader.
Og den ligger højt på Google-søgninger.
Så ikke fler' sider der handler om ingenting, tak.
Avatar billede dark-devil Nybegynder
19. juli 2004 - 13:56 #4
Okay, takker. Er igang med JM-Scripts. (Jesper Madsen Scripts)
Avatar billede dark-devil Nybegynder
19. juli 2004 - 14:08 #5
JM-Service *
Avatar billede doggy82 Praktikant
19. juli 2004 - 15:29 #6
Hmm mon ikke JM-Scripts er et bedre navn.
JM-Service ved man jo ikke hvad er for noget.
Er det talerkner og bestik?
Er det vinduesrensning?
Er det hardware support?
Er det...?