Avatar billede ferdinand.k Mester
18. juli 2004 - 20:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tildeling af karma - igen igen igen

Jeg har modtaget en karmatildeling som jeg kun kan stille spørgmåltegn ved. Baggrunden for tildelingen er at jeg har formange åbne spørgsmål som vedkommende betegner til 0 %. Og så spørger jeg, er det ikke ok at have mange spørgsmål? Jeg har 11 spørgsmål kørende, hvoraf 2 af dem mangler at så et svar ind fra venlige sjæle der har hjulpet mig, og som skal have point inden spg bliver lukket. Dernæst har jeg et spg som stadig bliver diskuteret, mens de resterende ikke er besvaret (overhovedet!!!) og derfor vælger jeg ikke at lukke dem da det kan være der pludselig er én der finder en løsning til et af mine åbne spg... Er der noget i vejen med dette, eller har jeg misforstået noget!?

Ferdinand

PS: Ja med dette åbnes endnu et spg... ;-)
Avatar billede roenving Novice
18. juli 2004 - 20:52 #1
Bemærk, at du kan forsøge forfra, for gamle spørgsmål er der ikke stor chance for at nogen ser !-)

Du kan nemlig på reglerne se, at du ikke må lukke og lave et nyt om det samme indenfor 7 dage, men så må du altså godt _efter_ de 7 dage er gået !o]

Ref. http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§2.1.11:
[Det er ikke tilladt, at] oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede larsen45 Juniormester
18. juli 2004 - 20:54 #2
Det må admin næsten svar på.
Avatar billede mugs Novice
18. juli 2004 - 20:59 #3
larsen45 -> At tro admin vil svare på noget som helst, er næsten at betragte det som overtro.

roenving -> Enig i, at der ikke er megen interesse for gamle spørgsmål.
Kan kun råde ferdinand.k til at overveje de gamle spørgsmål, og evt. lukke dem og oprette et nyt evt. med samme ordlyd.
Avatar billede larsen45 Juniormester
18. juli 2004 - 21:03 #4
Mugs det har du som nok ret i.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. juli 2004 - 21:35 #5
synes ikke du kan klage over denne dårlige karma, der er vedhæftet en forklaring på hvorfor du får den dårlige karma, det er åbenbart personens holdning at mange spørgsmål åbent er lig med "dårlig" bruger... Og dette kan du på ingen måde gøre noget ved.