Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juli 2004 - 19:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Til rette vedkommende (karmatildeling)

En venlig sjæl har tildelt mig følgende kommentar under karma:

"Meget dårlig til at give feedback på de spørgsmål han selv opretter. Han er fortaler for en masse ting men fejer åbenbart ikke foran sin egen dør først"

Det er helt fint, da jeg da af og til kan glemme et gammelt spørgsmål. Men det ville have været rigtigt flot hvis du havde lagt en reference til det aktuelle spørgsmål, da jeg ganske enkelt ikke aner hvor jeg har trådt dig over tæerne. Det ville endvidere have været flot, hvis du havde lagt en signatur på karmaen, istedet for at gemme dig i anonymiteten. I så fald ville jeg have en chance for at vurdere, om dette er en seriøs tildeling af karma, eller om det blot er noget til at hoppe op og falde ned på.

Da jeg ingen åbne spørgsmål har, hvor der har været aktivitet ganske længe, undrer det mig desuden at du ikke har lagt en "rykker" i det aktuelle spørgsmål. "Skyd først og spørg bagefter" er ikke altid den fornuftigeste politik. Personligt mener jeg ikke, jeg konsekvent "glemmer" mine gamle spørgsmål. Men en enkelt smutter har de fleste vist engang imellem. I sådanne tilfælde mener jeg da selv, en venlig påmindelse ville være alt rigeligt.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. juli 2004 - 20:23 #1
Showet fortsætter, hvor er det pragtfuldt at anonymiteten bliver opretholdt.*GH*
Det er bare endnu en der ikke har sine meningers mod, så i en vinkel på 60-65 grader op med ham.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juli 2004 - 21:11 #2
Denne post var ment som en opfordring til at forsøge at få det bedste ud af karmasystemet.

Efterfølgende har jeg fået denne:

"Endelig lukker han nogle af sine åbne spørgsmål. Det var på tide.. Han leger politimand overfor andre, men overholder ikke selv "loven""

Se nu begynder det at blive sjovt. Jeg lukkede 5 åbne spørgsmål. På ingen af disse var der indløbet et svar jeg kunne acceptere.

Jeg er stærkt imod princippet om at man skal "rykke" for at få folk til at lægge et svar. Hvis ikke folk lægger sine svar som "svar", vil der gå længe inden jeg lukker spørgsmålene.

Og så er der lige en detalje... at give dårlig karma fordi man rette op på sine fejl? - jammen det skal da så ikke gentage sig... ;)

Og så lige den med at jeg leger politimand? - tør du komme ud af dit krysterskjul, og forklare mig hvor jeg gør det? - i meget meget lang tid, har jeg faktisk ikke involveret mig i diskussioner der vedrører Ekspertens regler. :)

Igen kan jeg kun opfordre til at give nogle referencer. Jeg accepterer gerne dårlig karma... hvis den er velbegrundet.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
18. juli 2004 - 21:41 #3
I stedet for at give dig den (for os oldsager) ligegyldige omtale kaldet 'karma' får du den her, hvor den nok gør mere gavn.

'nanoq', du gør en forskel. Bliv ved med det!

Knæk & Bræk ;-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juli 2004 - 21:45 #4
tak for de pæne ord :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. december 2004 - 23:53 #5
.