Avatar billede rosco Novice
18. juli 2004 - 10:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny mailadresse

Min gamle mailkonto er lukket mens jeg var på ferie, da jeg har skiftet til anden udbyder,(erlenbach@adslhome.dk).
jeg kan ikke længere modtage post på den adresse.
hvordan får jeg ændret til den nye adresse i mine personlige indstillinger, her på eksperten.
ny adresse, erlenbach@computer.dk
Avatar billede hcma Novice
18. juli 2004 - 10:58 #1
Klik på dit navn -> Indstillinger  og der kan du ændre din adresse.
Avatar billede hcma Novice
18. juli 2004 - 10:59 #2
hvis dei virker, lægger du selv et svar og tager pointene tilbage.
Dette spørgsmål bør være gratis.
Avatar billede rosco Novice
18. juli 2004 - 11:35 #3
Det har jeg prøvet, problemet er at der bliver sendt en mail som jeg skal godkende.
Den bliver sendt til den gamle adresse.
Avatar billede hcma Novice
18. juli 2004 - 11:41 #4
mærkeligt - håber der er en co-admin som ser dette, så adressen kan ændres. Jeg havde ikke det problem, da jeg ændrede den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2004 - 12:36 #5
Coadmin kan ikke ændre den mailadresse - skriv til admin på info@eksperten.dk
Avatar billede rosco Novice
18. juli 2004 - 13:31 #6
Mail er sendt.
Avatar billede rosco Novice
18. juli 2004 - 14:34 #7
Er i orden nu.
Avatar billede rosco Novice
18. juli 2004 - 14:34 #8
!