Avatar billede nissen43 Nybegynder
18. juli 2004 - 08:15 Der er 3 kommentarer

Geforce FX 5900 XT

Hej

Jeg har lige købt et Geforce FX 5900 xt, man kan vælge at sætte et ekstra strømkabel til grafikkortet, for at få max ydelse, så har man noget mere ventilator støj, hvor meget bliver ydelsen nedsat hvis man ikke sætter det ekstra strømkabel til og undgår ventilator støjen

Hilsen Frank
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2004 - 11:44 #1
Det ser ikke ud til at du får gode svar her, men du er også havnet i den forkerte kategori. Prøv at spørge i en af Hardware-kategorierne.

Husk at lukke her også. Dvs. Læg et svar selv og accepter det.
Avatar billede nissen43 Nybegynder
18. juli 2004 - 12:22 #2
køb et nyt
Avatar billede re-flex Nybegynder
22. juli 2004 - 22:59 #3
Jeg ville nu vælge at sætte strømstikket til. Strømstikket bruges til at drive køleren på grafikkortet.

Hvis du ikke har det sat til, vil du risikere at brænde dit grafikkort af. Der er en grund til at det stik er der og at køleren er der.

Hvis du vil undgå støjen fra køleren kan du vælge at sætte en passiv køler på. Men køles skal det.