Avatar billede -padde- Nybegynder
17. juli 2004 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til karate design

Heysa, jeg vil gerne søge lidt hjælp til et design til en karate klub...www.esbjerg-karateklub.dk skal have nyt, og det gamle der...tsk tsk...det er ikke mit design, så jeg vil have lavet et nyt...nogen der har nogle ideer? Det må gerne være sådan roligt, stilfuldt og overskueligt.. :)
Avatar billede -padde- Nybegynder
17. juli 2004 - 18:40 #1
har selv et lille udkast, der skal dog være plads til et banner over....http://upit.dk/files/side.gif
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. juli 2004 - 19:39 #2
Du kan få nogle benspænd*
Det er altid sundt for et design at sætte nogle regler (/dogmer) op for sig selv:
Tre farver: #CC0000 #000000 #ffffff
Ingen fades eller tekst-effekter.
Ingen centreret tekst.
Ja nogle meget milde benspænd. Lav selv fler'

(*en lille ref. til Trier og Leth's film)
Avatar billede -padde- Nybegynder
17. juli 2004 - 23:17 #3
det kan jeg ik bruge som design :P nå, jeg er ved at arbejde på et design i photoshop :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. juli 2004 - 23:44 #4
Nå så det tror du ik'
Ja du bliver nok klogere en dag.
Avatar billede -padde- Nybegynder
17. juli 2004 - 23:48 #5
Jamen doggy82, det du skriver, det er vel rigtigt nok, men det giver mig ikke en idé til et design :P Jeg selv bruger ingen fades eller andre effekter på tekst, og jeg bruger 3 farver som regel bruger ingen centreret tekst da jeg ikke sys om det, det er meget sjællendt jeg gør,  så, jeg kan jo faktisk ikke andet end for det jeg gør bekræftet ved dit svar...og det giver som sagt ikke mig en idé til den side jeg lige står og mangler :)