Avatar billede jens_lynild Nybegynder
16. juli 2004 - 20:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med en SQL sætning i doCmd.RunSQL 2

Hej.

Jeg var desværre lidt for hurtig med at afslutte soørgsmålet jeg sidst stillede. Jeg kan stadig ikke få min RunSQL til at virke. Problemet er i dato feltet. Feltet i tabelen værdien skal sættes ind i er af formatet kort dato, det felt jeg henter data fra er også af dette format, men det virker stadig ikke som sætningen er lige nu, håber der er nogen der kan hjælpe.

DoCmd.RunSQL "INSERT INTO Vurderingsrapport (OprettelsesDato, OprettersInitialer, [CVR-nr]) VALUES (" & Format(Me.OprindelsesDato, "dd-mm-yyyy") & ",'" & Me!OprindelsesPersonsIniitialer & "'," & Me!CVRnr & " )"
Avatar billede terry Ekspert
17. juli 2004 - 09:25 #1
date fields should be in '' when INSERTing
Avatar billede terry Ekspert
17. juli 2004 - 09:27 #2
This should work if CVRnr is numeric

DoCmd.RunSQL "INSERT INTO Vurderingsrapport (OprettelsesDato, OprettersInitialer, [CVR-nr]) VALUES ('" & Format(Me.OprindelsesDato, "dd-mm-yyyy") & "','" & Me!OprindelsesPersonsIniitialer & "'," & Me!CVRnr & " )"
Avatar billede jens_lynild Nybegynder
17. juli 2004 - 09:47 #3
Perfekt nu virker det mange tak
Avatar billede terry Ekspert
17. juli 2004 - 09:53 #4
selv tak