Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
16. juli 2004 - 17:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webservice til online fremkaldelse?

Er der nogen der kender en site med online fremkaldelse af digitale billeder (som f.eks. foto.tv2.dk), som også understøtter webservices/soap?

Ideen er, at jeg fra mit eget fotoalbum vil have mulighed for at overføre fotos/albums til et firma der tilbyder online fremkaldelse.

Alternativt kigger jeg lidt på en løsning med screenscraping til foto.tv2.dk, men en sådan løsning er i sin natur både besværlig og ustabil.
Avatar billede medions Nybegynder
16. juli 2004 - 17:17 #1
måske jubii.dk, mener jeg har set de tilbyder den service!

//>Rune
Avatar billede bizty Nybegynder
16. juli 2004 - 18:14 #2
jeg har rigtig gode erfaringer med adobe shutterfly
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
22. september 2004 - 08:36 #3
lukker