Avatar billede west Nybegynder
23. februar 2001 - 09:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Scream 3 theme.....???

Jeg har set filmen Scream 3 på DVD og ved ikke rigtig...hvad det er den hedder...det er vidst med en gruppe der hedder Cred eller sådan noget..er der nogen der kan fortælle mig hvad sangen hedder, og hvilken cd den er på med bandet??
Jeg er faktisk desperat, og dette er moin sidste løsning, derfor så mange point =)
Avatar billede darkyouth Nybegynder
23. februar 2001 - 09:41 #1
Gruppen hedder Creed, som du selv sagde, og sangen hedder \"What If\" og findes på deres byeste album \"Human Clay\", faktisk et suverænt album...med mange fede sange på...
Avatar billede west Nybegynder
23. februar 2001 - 09:43 #2
Mange tak skal du have, det var lækkert endelig at få det eat vide....nu skal der virkelig købes cd......
Avatar billede darkyouth Nybegynder
23. februar 2001 - 09:44 #3
hehehe jeg siger da bare tak for pointene, det var mine første heh, er helt ny herinde....=)
Avatar billede krusell Nybegynder
23. februar 2001 - 10:16 #4
Hvad sker der her?
Skulle darkyouth lige have lidt flere point at starte med, nu hvor west har minus?

http://www.eksperten.dk/spm/52054
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. februar 2001 - 10:22 #5
Kan jeg ikke få en forklaring på dette spm. hvorfor er det 300 point værd. Med mindre jeg får et svar, bliver begge brugere slettet !
Avatar billede ratzai Nybegynder
23. februar 2001 - 10:34 #6
Admin>> hvad kommer det da jer ved? du kan jo høre at manden er desperat
Avatar billede microtec Nybegynder
23. februar 2001 - 11:34 #7
ratzai >> Og svaret falder 1 1/2 minut efter det er oprettet. Præcis den tid det tager at logge ud og logge ind igen med ny profil ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. februar 2001 - 13:22 #8
Ratzai<--> Hvor dum er man så? Det er Admin\'erne der skal holde styr på det her forum. Hvis der bliver snydt skal de rette op i det.