Avatar billede Kengun Praktikant
16. juli 2004 - 11:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Er alle CoAdmins taget til ferie?

Jeg har anmeldt en karmagivning og en åbenlyst dobbeltbruger men inget sker.
Avatar billede freehelp Praktikant
16. juli 2004 - 12:13 #1
Hejsa

Nope ser da flere af dem dagligt.

Hvem er dog den åbenlyse dobbelbruger :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2004 - 12:27 #2
hvorfor piver du over den karma ?
Lad da være med at ta' det karma system seriøst - det er der snart ingen andre der gør.
Accepter at det ikke er alle mennesker der synes du er OK. - that's life !!!
Avatar billede Kengun Praktikant
16. juli 2004 - 13:25 #3
vel, jeg kan ta' det karma hvis det er seriøst menet, men når nogle noobs fyrer af den dårligste karma kun fordi jeg fortæller dem hvordan reglerne her på Eksperten er, så bliver jeg irriteret. Jeg vil heretter forsøge å passe min mund og ik sige noget, så får de brugere bare fortsette å rende rundt her å lave kvalme..... Heh, jeg tør da sagtens ik oplyse her hvem den dobbeltbruger er, for så får jeg røven fuld af dårlig karma igen. Dobbeltbrugeren har jeg anmeldt og hvis ingen gider å gøre noget ved det så er det ligemeget for mig.
Avatar billede roenving Novice
16. juli 2004 - 14:07 #4
Karma-anmeldelser skal du lave ved at melde dem fra din (eller andres !-) karma-sider ...

Den pågældende dobbeltbruger er præcis dobbeltbruger fordi han har brugt to forskellige id'er i et spørgsmål, men det gjorde han selv opmærksom på, så en umiddelbar vurdering er, at han sagtens kan have ret i det han selv skriver, hvilket er betænkeligt, men ikke nødvendigvis gør at de skal deaktiveres !-)

/coadmin
Avatar billede Kengun Praktikant
16. juli 2004 - 18:42 #5
men det er da litt mistænkelig at den dobbelt bruger har samme fornavn som sin ven ;) *lol*
Avatar billede Kengun Praktikant
16. juli 2004 - 18:43 #6
nu er der en igen der hygger sig med at legge dårlig karma uden grund. jeg er træt af sådant og slige brugere burde deaktiveres omgående! *hrmf*
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2004 - 12:37 #7
kengun >>
Du ved jo godt, vi ikke kan se hvem der giver disse karma-tildelinger
Avatar billede Kengun Praktikant
17. juli 2004 - 13:53 #8
jeg ved godt at "vanlige brugere" ik kan se hvem der giver disse karma-tildelinger men hvis ik engang i CoAdmins kan se det bliver det for klamt.
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2004 - 14:16 #9
Det kan vi ikke :-)

exp/coadmin
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2004 - 00:38 #10
kengun >> Kan kun endnu engang sige. Fuck nu det karma system. Næsten ingen tager det seriøst mere.
Kig dog lidt på resten af dine karma tildelinger som ser ret fornuftige ud, og glem dem fra de "useriøse" brugere.
Og acceptere det faktum at der altid vil være folk som synes man er en totalt idiot (faktisk det som gør livet sjovt) :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
18. juli 2004 - 15:27 #11
Tak for din støtte Phatlasse. Du lyder som en af dem få seriøse brugere der er tilbage her på Eksperten. Jeg er derimod så irritered på de børnehave-brugere der render rundt og smider lortekarma hist og her. Jeg håber at E blir lavet om slig at CoAdmins kan se hvem der legger karma og så kan deaktivere slige brugere.

Som jeg har skrevet på mit minisite så er min tid her på Eksperten over. Iallefall for en stund, så får vi se om nogle klarer at få E tilbage til det nivå den var på før disse børnehave-tider. Efter over 3 år er det svært at tage farvel med så mange gode vænner jeg har fået, men lige nu ser jeg ingen anden udvej.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. juli 2004 - 16:03 #12
Kengun>>Gør lige som jeg, hold en pause af to-tre ugers varighed, jeg var også dødtræt af hele karmasystemet, og al den anden ballade herinde.
Men nu kører jeg på igen med frisk mod, dog er jeg blevet en hel del bedre til at sortere i folk jeg gider hjælpe.
Mvh:
Fromsej ( der håber at se dig igen).