Avatar billede clus Nybegynder
15. juli 2004 - 16:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indesign CS - flet brev med billeder

Jeg skal sende et brev ud til mange kunder, brevet er ens til dem alle sammen, dog skal der være forskellige billeder (kundes logo) i toppen af brevet. Alle logoerne ligger samlet i en mappe. Kan jeg flette disse to ting på en eller anden måde i InDesign så jeg ikke behøver at placere alle billederne ind enkeltvis?

mvh

Claus
Avatar billede abrjonline Nybegynder
16. juli 2004 - 01:05 #1
Ja du kan gøre det og det er muligt!
Jeg kender nogle som kender til det har ikke forhørt mig endnu men gør det og så skal jeg nok kontakte dig!
Avatar billede clus Nybegynder
16. juli 2004 - 06:34 #2
mange tak - det vil jeg se frem til :-)
Avatar billede clus Nybegynder
24. august 2004 - 14:47 #3
har fundet en anden løsning selv