Avatar billede jensen4ever Nybegynder
14. juli 2004 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trojan Found

Hej

Hver gang er jeg går ind på dette spørgsmål så finder mit antivirus en Troja ved navn Exploit-Mhtredir.gen.

Synes da lige at jeg ville nævne det :-)

Dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/519761
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2004 - 13:18 #1
Det er din antivirus, der er for aggressiv og finder grimme ting på andres systemer.
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
14. juli 2004 - 13:20 #2
Okay... Vil bare lige være sikker :-). Den ligger sig nemlig i Temp. internet files
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2004 - 13:21 #3
Mere præcist har din antivirus fundet en stump tekst på siden, som er magen til den stump tekst, den bruger til at identificere den trojan. Da siden indeholder en HijackThis-log, er der ganske stor sandsynlighed for at teksten er en del af denne. Det er ikke noget, der på nogen måde ville kunne inficere din maskine, da siden ikke indeholder selve den trojan.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2004 - 13:23 #4
Og spørgsmål om eksperten er ifølge en uskreven regel gratis, så du lægger bare et svar selv og accepterer det.
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
14. juli 2004 - 13:23 #5
Nå, okay ... Så kan jeg rolig slappe af igen ? :-) ... Hvis du smider et svar så skal du få point
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
14. juli 2004 - 13:24 #6
Det er så hermed gjort :-)