Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2004 - 16:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vedr karma

hvis man nu kigger på den karma der er 2 der har skrevet på mit profil

hvor kommer disse tekster fra og hvilke spørgsmål henviser de til
Avatar billede kenp Novice
13. juli 2004 - 17:01 #1
De henviser ikek til nogle bestemte spørgsmål! da de ikke har angivet nogle!

hvis du f.eks. klikker på mit navn, så har du mulighed for at give karma. det kan du også gøre på alle andre brugere altså klik på deres navn og vælg giv karma.
Avatar billede roenving Novice
13. juli 2004 - 17:01 #2
Det ved kun dem, som har lagt karmaen !-)
Avatar billede roenving Novice
13. juli 2004 - 17:02 #3
-- og så er spørgsmål om Eksperten pr. kotume ratis, så læg selv et svar og acceptér det !-)
Avatar billede kenp Novice
13. juli 2004 - 17:03 #4
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2004 - 17:03 #5
det vil jeg huske
Avatar billede kenp Novice
13. juli 2004 - 17:03 #6
åhhh ja så ikke der var point på! det plejer der jo ikke at være her :)
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2004 - 17:04 #7
i skal have tak poingene må i så have til gode en anden dag