Avatar billede neffa Nybegynder
13. juli 2004 - 15:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maskinen lukker halvvejs ned og starter igen

Jeg installerede trådløs Trust mus som aldrig kom til at fungere. Den blev afinstalleret og nu sker der jævnligt det at alle inkonerne forsvinder fra skrivebordet, som når maskinen er ved at lukke ned, hvorefter de kommer tilbage igen, og alle de programmer der skal starte ved opstart går i gang. Jeg har kørt spyboth , virusskanner både Norton og 112-onlinie samt haft hijack-this log til gennemsyn hos Jer. Jeg har alle de opdateringer der kan opdrives og jeg fatter ikke hvad det handler om. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede resist Nybegynder
13. juli 2004 - 21:42 #1
Du kan eventuelt prøve dette:

Indsæt din XP-cd i dit drev.
Gå i start
Kør
Skriv: sfc /scannow
(husk mellemrum mellem sfc og /scannow)
OK

Er der nogle systemfiler, som ikke har det så godt, så bliver de repareret og mangler der nogle, så bliver de gendannet.
Avatar billede neffa Nybegynder
13. juli 2004 - 22:21 #2
Tak for svar,,, jeg prøver det og kommer tilbage
Avatar billede neffa Nybegynder
21. marts 2006 - 09:57 #3
Det tog vist lidt tid men tak