Avatar billede 1234567891 Nybegynder
22. februar 2001 - 18:22 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

lidt let grafik i psp

Hejsa

Hvordan laver jeg en orange bar som den i toppen på denne adresse http://w.moreover.com/
Avatar billede Jman Praktikant
22. februar 2001 - 18:42 #1
højreklik og sig \"gem som\"
;-)
Avatar billede Jman Praktikant
22. februar 2001 - 18:43 #2
Bortset fra det ligner det godt nok www.builder.dk (eller omvendt?)
Avatar billede jonaslis Nybegynder
22. februar 2001 - 19:01 #3
Farven er R:255 G:153 B:0  så skulle det være nemt at lave den i PSP iden str. du ønsker osc.
Avatar billede jonaslis Nybegynder
22. februar 2001 - 19:05 #4
osc = osv
Avatar billede engrob Nybegynder
22. februar 2001 - 19:07 #5
Du skal bare zoome rimelig langt ind på dit eget billede og så tegne de streger der får kanten til at se 3D agtig ud. Brug de farver jonaslis har give. Du behøver ikke at tegne så meget du kan jo bare kopiere lidt af det du har tegnet...
Avatar billede jonaslis Nybegynder
22. februar 2001 - 19:28 #6
Billedet ligger jo allerede på DIN PC\'er i din cache \"top_midt[1].gif\" søg.. og du skal finde, så kan du jo tage kopi og gemme i en anden mappe.
Men ellers så opret nyt image i psp 176x53 og fyld det med den angivne farve.
Avatar billede jonaslis Nybegynder
22. februar 2001 - 23:36 #7
Hvilken PSP version har du? 6 (7)? Når du har været på nettet kan du jo \"browse\" C:/Windows/Temporary Internet Files/xx.. og finde billedet. Forudsat du ikke har instillet således mappen tømmes pr. auto.
Jeg ved det ikke er et svar (som sådan), men når du har farven så må du da kunne lave en sådan orange bar!?
Avatar billede 1234567891 Nybegynder
23. februar 2001 - 15:11 #8
jeg har version 6.02 (6)
Avatar billede engrob Nybegynder
23. februar 2001 - 15:19 #9
Du kan også bare tage et screenshot (Print Scrn) af siden. Så paster du bare dit screenshot ind i PSP og klipper toppen ud. Så har du den præcis som på siden. Hvis du så vil gøre den mindre, kan du jo bare zoome ind på det billedet, se hvordan det er tegnet og tegne det på samme måde ind i et andet billede du selv har bestemt størrelsen på.
Avatar billede 1234567891 Nybegynder
23. februar 2001 - 15:25 #10
jeg er ved at have bikset noget sammen så jeg siger mange tak for hjælpen :o)
Avatar billede engrob Nybegynder
23. februar 2001 - 15:37 #11
Så lidt