Avatar billede joryje Nybegynder
12. juli 2004 - 22:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kategorierne Job/opgaver og Opgaver - Totalt ens eller hvad?

Jeg har nu i et stykke tid spekuleret på om det er meningen eller en fejl, at kategorierne Job/opgaver og Opgaver (såvidt jeg kan se) indeholder de samme spørgsmål og derfor er totalt ens.
Jeg ville derfor blive meget glad, hvis nogle kunne fortælle mig foreskellen (eller mangel på samme!), mellem de to kategorier.

På forhånd tak!
Jonas
Avatar billede cdc Novice
12. juli 2004 - 23:46 #1
det er en fejl som jeg selv har påpeget siden betatesten af Eksperten V.4.

Job /opgaver et tilbud om fildtids stillinger, og opgaver skulle gå til den grafiske del af E. Men det har ikke blevet lavet nu, men det kommer sikkert når admin kommer så langt ned på listen.

/cdc
Avatar billede joryje Nybegynder
12. juli 2004 - 23:54 #2
Så om 6-12 mdr. vil det - måske - ikke være de samme spørgsmål i begge kategorier?

/Jonas
Avatar billede exp Juniormester
13. juli 2004 - 18:57 #3
pas nu på du ikke bliver *FOR* optimistisk ;-)