Avatar billede strezzless Nybegynder
12. juli 2004 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke hente fra databasen

Hey...

Jeg er ved at lave en internetbutik, men har temmeligt store problemer med at få hentet mine data fra databasen....
(Der vises et blankt felt hvor dataen burde være)

Mine database hedder proff.mdb (Omdøbt fra service-mdb)

Jeg håber nogen er istand til at hjælpe mig, så jeg kan komme videre..

Her er koden til butiks siden:

<% side = "Proff-hegn.dk Butik" %>
<!-- #include virtual="admin/count-script.txt" -->
<html>

<head>

<SCRIPT>
img = new Image;

function changeImg(imgName, target) {
  img.src = imgName;
  document[target].src = img.src;
}

</SCRIPT>

<script language="JavaScript">
<!--
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
  window.open(theURL,winName,features);
}
//-->
</script>

<title>Proff-hegn.dk</title>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"><style type="text/css">
<!--
a:link {
    color: #333333;
    text-decoration: none;
}
a:visited {
    text-decoration: none;
    color: #333333;
}
a:hover {
    text-decoration: none;
    color: #FF6600;
}
a:active {
    text-decoration: none;
    color: #333333;
}
.style1 {
    font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-weight: bold;
}
.style2 {font-family: Arial, Helvetica, sans-serif}
body {
    background-color: #DED7A5;
}
.style3 {font-size: 10px}
-->
</style></head>

<body OnLoad="<% =java %>;<% =java1 %>">

<script language="javascript">

                        <!--
                        function open_kurven(newin) {
                                kurven=window.open(newin,"kurven","width=290,height=320,top=100,left=100,scrollbars")
                        }

                        function open_vindue(newin) {
                                vindue=window.open(newin,"vindue","width=270,height=350,top=100,left=100")
                        }
                        // -->

</script>

<table border="0" width="100%" height="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
  <tr>
    <td width="100%" valign="middle" align="center">
      <table border="0" width="652" cellspacing="0" cellpadding="0">
        <tr>
          <td width="652">
            <table border="0" width="650" bordercolor="#DED7A5" cellspacing="0" cellpadding="0">
              <tr>
                <td width="650">
                  <table border="0" width="648" cellspacing="0" cellpadding="0">
                    <tr>
                      <td width="648" height="40" background="top.jpg" align="right" colspan="2">&nbsp;
                      </td>
                    </tr>
<tr>
                      <td width="648" bgcolor="#DED7A5">
                        <table border="0" width="652" cellspacing="0" cellpadding="0">
                          <tr valign="top">
                            <td width="465" height="266">
                              <table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
                                <tr align="right">
                                  <td width="630">
                                  <table border="0" width="465" cellspacing="0" cellpadding="0">
                                    <tr>
                                      <td width="10" height="15"></td>
                                      <td width="148" height="15"></td>
                                      <td width="51" height="15"></td>
                                      <td width="256" height="15"></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10"></td>
                                      <td width="148"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=hegn"><p class="style1">Hegn</p>
                                      </a></td>
                                      <td width="51"></td>
                                      <td width="256"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=havemøbler"><p class="style1">Havemøbler</p>
                                      </a></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10" height="5"></td>
                                      <td width="148" height="5"></td>
                                      <td width="51" height="5"></td>
                                      <td width="256" height="5"></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10"></td>
                                      <td width="148"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=laager"><p class="style1">Låger</p>
                                      </a></td>
                                      <td width="51"></td>
                                      <td width="256"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=Glasvarer"><p class="style1">Have pavillioner</p>
                                      </a></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10" height="5"></td>
                                      <td width="148" height="5"></td>
                                      <td width="51" height="5"></td>
                                      <td width="256" height="5"></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10"></td>
                                      <td width="148"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=special_hegn"><p class="style1">Special hegn</p>
                                      </a></td>
                                      <td width="51"></td>
                                      <td width="256"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=for_boern"><p class="style1">For børn</p>
                                      </a></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10" height="5"></td>
                                      <td width="148" height="5"></td>
                                      <td width="51" height="5"></td>
                                      <td width="256" height="5"></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10"></td>
                                      <td width="148"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=special_laager"><p class="style1">Special låger</p>
                                      </a></td>
                                      <td width="51"></td>
                                      <td width="256"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/ortiment.asp?kat=service&protype=bure_og_voliere"><p class="style1">Bure og voliére</p>
                                      </a></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10" height="5"></td>
                                      <td width="148" height="5"></td>
                                      <td width="51" height="5"></td>
                                      <td width="256" height="5"></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10"></td>
                                      <td width="148"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=pergola"><p class="style1">Pergola</p>
                                      </a></td>
                                      <td width="51"></td>
                                      <td width="256"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=tilbehoer_til_hegn"><p class="style1">Tilbehør til hegn</p>
                                      </a></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10" height="5"></td>
                                      <td width="148" height="5"></td>
                                      <td width="51" height="5"></td>
                                      <td width="256" height="5"></td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                      <td width="10"></td>
                                      <td width="148"><A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/sortiment.asp?kat=service&protype=have_tilbehoer"><p class="style1">Have tilbehør</p>
                                      </a></td>
                                      <td width="51"></td>
                                      <td width="256"><p class="style1"><a href="#" onClick="MM_openBrWindow('http://www.meldgaard.com/proff-hegn/brochurer.asp','Brochurerformular','scrollbars=no,width=666,height=460')">Brochure</a></p></td>
                                    </tr>
                                  </table>
                                  </td>
                                </tr>
                            </table>                            </td>
                            <td width="187" bgcolor="#DED7A5" class=head>
                            <br><br><FORM NAME="form1" METHOD="POST" ACTION="soeg.asp">
                            &nbsp;<span class="style3">&nbsp;&nbsp;<A HREF="#" OnClick="window.open('kurven.asp','kurven','width=290,height=320,top=100,left=100,scrollbars');" class=tekstlink><b>&raquo;</b>&nbsp;&nbsp;<span class="style2"><b>Se kurv</b></span></A><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;<A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/salg_levering.asp" class=tekstlink><b>&raquo;</b>&nbsp;&nbsp;<span class="style2"><b>Salgs- & &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;leveringsbetingelser</b></span></A><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;<A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/fragtpriser.asp" class=tekstlink><b>&raquo;</b>&nbsp;&nbsp;<span class="style2"><b>Fragtpriser</b></span></A><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;<A HREF="http://www.meldgaard.com/proff-hegn/kassen.asp" class=tekstlink><b>&raquo;</b>&nbsp;&nbsp;<span class="style2"><b>Til kassen</b></span></A><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="#" class=tekstlink><b>&raquo;</b>&nbsp;&nbsp;<span class="style2"><b>Søg</b></span></a>
<INPUT NAME="submit" TYPE="hidden" ALIGN="top" SRC="/soeg.gif" BORDER="0">
                            </span><br>
                            &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<INPUT NAME="soeg" TYPE="text" MAXLENGTH="50" SIZE="15" VALUE="" style="font-family: Verdana, Arial, helvetica; color: #DED7A5 ; font-size: 9px "></form>
                            <br><br>
                            </td>
                          </tr>
                        </table>
                      </td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="648" height="2" bgcolor="#DED7A5"></td>
                    </tr>
                  </table>
                </td>
              </tr>
            </table>
          </td>
        </tr>
        <tr>
          <td height="18" width="652" class=copyright valign="top">
          </td>
        </tr>
      </table>

</body>
Avatar billede goose Nybegynder
12. juli 2004 - 13:39 #1
nu har jeg kun lige hurtigt kigget din kode igennem, og så vidt jeg kan se, så prøver du jo overhovet ikke på at hente noget fra en database, der er slet ingen kode der er relateret til noget databaseudtræk overhovedet ?!?

/Goose
Avatar billede strezzless Nybegynder
12. juli 2004 - 13:48 #2
Hey..

Glemte lige:
Siden kan ses her: (Under "produkt katalog")..... Når man så klikker sig ind på ét af undermenuerne, så ser det ud som om der er 2 sider tilstede...

Jeg er HEEELT lost her...... Vil meget gerne ligge de forskellige sider med kode op, hvis det har nogen interesse....
Avatar billede strezzless Nybegynder
12. juli 2004 - 15:04 #3
Det kan ses her altså: http://www.meldgaard.com/proff-hegn/default.asp

(Det kører bare slet ikke i dag)..
Avatar billede strezzless Nybegynder
13. juli 2004 - 13:31 #4
Lukker igen.. Har fundet ud af det...