Avatar billede matz Nybegynder
11. juli 2004 - 20:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hunde hjemmeside

Hvad syntes i om denne hjemmeside her. Den skal bruges til fremvisning af nogle hundehvalpe samt lidt tekst til.

Søger lidt feedback og idéer.

Hjemmesiden skal bruges til personlig brug - så der skal ikke være noget overdrevet ved den, bare den fremstår tydeligt nok.
Avatar billede matz Nybegynder
11. juli 2004 - 20:15 #1
Avatar billede matz Nybegynder
11. juli 2004 - 20:17 #2
kun "billeder" virker som link :)
Avatar billede joryje Nybegynder
11. juli 2004 - 20:18 #3
Den er rigtig flot:-)!
På nær alle "Siden findes ikke" beskederne.

/Jonas
Avatar billede matz Nybegynder
11. juli 2004 - 20:21 #4
joryje >> De sider kommer ;-)
Avatar billede C:\> Juniormester
11. juli 2004 - 20:47 #5
Jeg syntes, at du skulle vente med en vurdering til siden er færdig, for indtil nu er den meget kedelig, og ikke særlig bevendt. Men - der skal nu heller ikke så meget til, førend den bliver interessant.

Jeg syntes at du skulle gøre dig helt klart, hvem målgruppen er, hvad ud ønsker at præsentere for dem. Prøv evt. at skriv et par korte synopser, inden du arbejder videre.

Prøv evt. at læste siden højt, også menuen:
Overskrift Hunde hvalpe
første menupunkt;  Hvem er jeg  !!!
Webcam !!!
...
Du kommer hurtigt væk fra dit enlige mål.

Det er en rigtig god ide, at slukke for computeren, når man skal lave en ny hjemmeside. Tag parir og blyant frem, og tænd først når hjemmesiden alle tekster, og ideer er gennemtænkt og skrevet.

En lille fejl er i din kode er, at efter afslutningen af dit body tag, afslutter du center.  Det skal gøres omvendt.

</body>
</center>
</html>
skal byttes om til
</center>
</body>
</html>

Håber du kan bruge kritikken, som selvfølgeligt skal læses positivt.
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. juli 2004 - 21:41 #6
Din tonede baggrund bliver vandret stribet på min skærm (16bit farver) det ligner noget morais effekt.

Hvorfor er det forfærdeligt at lave links der ligner links (understreget + farveskift ved mouseover). Det er nærmest umuligt at overvurdere brugervenlighedsværdien af at følge et kendt paradigme. (Jo jeg kan godt se der står ::MENU:: (understreget) ved siden af, men det betyder blot at jeg klikkede der for at få menuen frem.  Gæt hvem det går ud over når dine brugere føler sig til grin :-))

Ellers er siden behageligt stille og enkel

mvh JakobA.