Avatar billede knudhut Nybegynder
11. juli 2004 - 12:01 Der er 8 kommentarer

Call of Duty grafikproblem

Kan kun se baggrundsbillede - ikke teksten, Play/Option osv.
XP prof, P4-3,2 GHz CPU, 1GB RAM, der skulle ikke være hardwareproblemer.
Nvidia GeForce FX 5600, nyeste grafikdriver, nyeste windows opdatering, Divx osv.
Har prøver alle skærmopløsninger, diverse grafikindstilliger osv osv.
Har afinstalleret spillet via "Fjern/tilføj.." og renset op med Norton SystemWorks 2002 og RegscrupXP og geninstalleret spil, samme l...
Har ikke problemer med "Battlefields 1942" eller andre programmer.
Avatar billede peet-49 Novice
11. juli 2004 - 12:20 #1
Prøv at copyere spillet på et drev, og køre det derfra.
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. juli 2004 - 12:32 #2
Har du opgraderet til dit FX 5600 ovenpå en ældre installation af XP ? ?
Avatar billede mikstor Nybegynder
11. juli 2004 - 12:55 #3
Inde i selve spillet skal du ændre på opløsningen...
Du skal bare sætte den på 1024*768 eller bedre og måske og sætte "details" op på det højeste ved de forskellige ting...
Avatar billede knudhut Nybegynder
11. juli 2004 - 13:00 #4
Har du opgraderet til dit FX 5600 ovenpå en ældre installation af XP

Nej - partition slettet på harddisk - partition oprettet derefter XP installeret

-------------------------------------------------------------
Inde i selve spillet skal du ændre på opløsningen...
Du skal bare sætte den på 1024*768 eller bedre og måske og sætte "details" op på det højeste ved de forskellige ting

Det kan jeg ikke - kan ikke se tekst!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede wickedd Juniormester
11. juli 2004 - 13:03 #5
Jeg ville nok prøve at installere en lidt ældre driver til grafikkortet.
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. juli 2004 - 11:13 #6
Kan det måske være fordi du har en manipuleret version af OPENGL32.DLL.

Prøv at søg efter denne fil på alle drev, og hvis der er andre end den i c:\windows\system32, så slet den/dem.

Hvis det ikke løser problemet, så prøv at fiske en frisk version ud af din XP CD. Den er tilgængelig i en af .CAB filerne, og den skal placeres i c:\windows\system32. Du er nok nødt til at have startet op i fejlsikret tilstand, ellers vil den sige, at den fil du kopierer til er i brug. Det kan enda være, at du er nødt til at boote på din XP CD, og vælge reparer, og ved c:\ prompten kan du så ekstrakte OPENGL32.DLL.
Avatar billede knudhut Nybegynder
13. juli 2004 - 09:06 #7
Har installeret grafikdriver 4.3.4.5, 20-03-2003,ingen ændringer, ældre drivere vil ikke lade sig installere.
Avatar billede knudhut Nybegynder
13. juli 2004 - 09:10 #8
Har kun een OPENGL32.DLL, fra Microsoft, 5.1.2600.1106 (xpsp1 1.0.20828-1920)