Avatar billede knudhut Nybegynder
11. juli 2004 - 11:08 Der er 2 kommentarer

Logfør internettrafik - hvordan?

Jeg vil se trafikken på en internetforbindelse.
Hvilke programmer sender ud/uploader fra PC - og hvad modtager/downloader forbindelsen og hvormange kilobyte.

Hilsen
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. juli 2004 - 11:50 #1
Det kommer lidt an på hvad du mener præcist.

Hvis din maskine bare er en almindelig arbejdsstation, du selv up- og downloader fra, kan du bruge f.eks. DUmeter http://www.dumeter.com/ eller Netmedic http://www.snapfiles.com/get/netmedic.html

Hvis du taler om din web server, så er det webserver loggen du skal have fat på. Alternativt, kan du logge i firewallen og se næsten det samme. Fortæl hvilken firewall/webserver du kører
Avatar billede knudhut Nybegynder
14. juli 2004 - 08:48 #2
Een privat PC.
Jeg vil se/logge internettrafik, pr. time, pr. dag, pr. uge:
Hvilke programmer på PC sender UD på internet og hvor mange byte.
Hvor mange byte modtager PC og fra hvem.
Bruger ZoneAlarm.
Ad-Aware med ad-watch, købt version.