Avatar billede jpst Nybegynder
10. juli 2004 - 21:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel

Hey, da jeg gerne vil oprette et forum skal jeg have et webhotel der supportere: Perl og Sendmail / SMTP

Og så skal det være gratis!

Håber nogen kender noget..
Takker
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 21:48 #1
hej, jeg ville ikke vælge at gå så lavt til at sige at man ikke ønsker for at betale for webhotelet da det så bliver af meget dårlig karakter.

vælg istedet et 10 kroners hotel (stort set alle har en 10'er om måneden til et webhotel)
www.b-one.net
www.cliche.dk
www.web10.dk
www.surftown.dk
www.1-line.dk
www.1go.dk
www.d-hosting.dk

og mange flere
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
10. juli 2004 - 21:48 #2
www.1go.dk

de understøtter det, og har tilmed mysql!
Avatar billede jpst Nybegynder
10. juli 2004 - 21:53 #3
@triple-x

http://www2.b-one.net/support/show_thread.php?lang=da_DK&code=GxpVDJWiJo

Jeg har faktisk et site på b-one, men de siger de ikke understøtter perl...
Tjekker lige de andre sites ud...
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 21:59 #4
jpst - havde ikke taget højde for det skulle understøtte perl, det må du undskylde.
Avatar billede jpst Nybegynder
10. juli 2004 - 22:01 #5
Np, jeg prøver 1go
Avatar billede dkcolossus Nybegynder
28. juli 2004 - 16:40 #6
Jeg har fundet et der er gratis. Det er ikke dansk. http://www.dbo.net. Vælg deres basic, den er gratis. Webhotellet kører med perl, mysql, php...