Avatar billede m404m Nybegynder
10. juli 2004 - 19:30 Der er 5 kommentarer

Hvilken udbyder skal jeg vælge?

Jeg og min kæreste skal flytte til 2400 kbh NV.

Jeg har på nuværende tidspunkt (hjemme) TDC 512/128 til 359,- pr. måned.

Jeg har undersøgt andre mulighedder som cybercity der tilbyder 1024/128 til 398,-

Nogen der kender til cybercitys' stabilitet kontra TDC, og er der nogen der har nogle andre forslag til valg af udbyder, er disse også meget velkomne.

Håber at få lidt hjælp her :)

Mvh.

Morten Kaltoft

PS. Jeg er en krævende bruger, og bruger nettet til krævende online spil, heriblandt Counter-Strike, downloading af div. store filer, surfing osv.
Avatar billede x-party Nybegynder
10. juli 2004 - 19:39 #1
Se du kan vælge Tele2... Det er billigt, og det er TDC net
Avatar billede julemand Nybegynder
11. juli 2004 - 13:26 #2
Jeg har selv cybercity bredbånd... tror det er 1024/512 og det virker super... har slet ikke haft problemer og min linie har slet ikke været nede endnu og jeg fik den for 3-4 måneder siden.
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
14. juli 2004 - 08:57 #3
Bare hold dig langt væk fra Webspeed, så har du da en mulighed for at komme på nettet når det passer dig.
Avatar billede creamz1 Nybegynder
20. juli 2004 - 10:05 #4
Syntes bestemt du skal overveje Cybercity, Især når de nu tilbyder en 1 Mbit linie til kun 40 kr. mere pr. mdr
Avatar billede jensanders Nybegynder
26. januar 2005 - 22:30 #5