Avatar billede adema Nybegynder
10. juli 2004 - 15:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lsass.exe vil genstarte systemet?

sidder til noget lan med en ven og vi har lige formateret hans spand som var i dammen. den er nu begyndt at poppe op med en besked der siger at NT/Authority/System har lavet en fejl via en eller anden code 128 og lsass.exe er skyld i at maskinen skal genstarte. nogen der ved hva det er ???
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
10. juli 2004 - 15:41 #1
Virusen Sasser
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
10. juli 2004 - 15:42 #2
Avatar billede buddy45 Juniormester
10. juli 2004 - 15:42 #3
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
10. juli 2004 - 15:44 #4
for at kunne komme til at bruge maskinen, så er det en god ide, at gøre følgende, når fejlen popper op:

Start -> Kør,  og skriv så  shutdown -a  for at afbryde nedlukningen!
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. juli 2004 - 16:04 #5
Avatar billede peterbh Nybegynder
10. juli 2004 - 16:33 #6
Jeg har haft held med, at gøre som thomasrosgaard foreslår, og så gå ind på antivirus.dk og bruge deres online virusscanner.