Avatar billede cpccorp Juniormester
10. juli 2004 - 13:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler et design med farverne rød og hvid

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside til en ven hvor designet skal holdes i hvid/rød. Jeg har ledt og led efter inspiration men har nu ledt i ca. 1½ uge uden held, er der nogen der kan hjælpe...
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 13:19 #1
nu får du de samme links smidt i hovedet som alle får. men har du kigget på www.cwd.dk ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 13:19 #2
hvis du har så prøv at fortælle lidt mere om hjemmesiden :) portal? personlig ? firma? og lign
Avatar billede cpccorp Juniormester
10. juli 2004 - 13:25 #3
Lidt af firma og portal
Avatar billede cpccorp Juniormester
10. juli 2004 - 13:35 #4
Faktisk noget lig cwd.dk selv
Avatar billede cpccorp Juniormester
10. august 2004 - 01:45 #5
Nå her stopper det vist